موقعیت شما در سایت:

زندگی نامه امبر هرد

زندگی نامه امبر هرد

0 نظر

1 لایک

1012 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/09/29

توضیحات

امبر هرد، بازیگر آمریکایی، در آستین تگزاس به دنیا آمد و از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت. او پس از ترک تحصیل در دبیرستان به نیویورک رفت تا حرفه مدلینگ را دنبال کند. اما سرانجام، عشق او به بازیگری او را به هالیوود کشاند.

امبر هرد کیست؟

امبر لارا هرد، مدل، تهیه‌کننده فیلم و بازیگر پرحاشیه اهل ایالات متحده آمریکا می‌باشد. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ انجام داد و دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ حاصل شد. او در کنار هنرپیشه‌های بسیار معروف هالیوود همچون نیکلاس کیج و جانی دپ به فعالیت پرداخته و چندین جایزه را از آن خود کرده است. او همچنین در فعالیت‌های اجتماعی زیادی شرکت داشته است.


امبر هرد کیست؟

کودکی و نوجوانی امبر هرد

امبر هرد در سال ۱۹۸۶ در آوستین تگزاس متولد شد. مادرش «پاتریشیا پیج» یک محقق اینترنتی بود و پدرش «دیوید کلینتون هرد» هم صاحب یک شرکت ساختمانی کوچک بود. او تنها فرزند خانواده نیست و یک خواهر کوچک‌تر از خود به نام ویتنی دارد. این خانواده در خارج از شهر آوستین زندگی می‌کردند. پدر هرد در اوقات فراغت خود با اسب‌ها سروکار داشت لذا امبر هم در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری آشنا شد. او همچنین در مراسم بالماسکه شرکت می‌کرد. وقتی که امبر ۱۶ ساله بوده، بهترین دوستش تصادف کرده و می‌میرد. امبر هرد که کاتولیک بزرگ شده بوده، بعداً خود را ندانم گرا اعلام می‌کند. در همان زمان او شروع به خواندن کتاب‌هایی از نویسندگانی همچون آیون رند، ری بردبری و جورج اورول کرد که باعث زیرسؤال‌بردن جامعه اطراف خود شد. در ۱۷ سالگی او دیگر در تگزاس احساس راحتی نداشت. او از دبیرستان کاتولیک خود خارج شد تا به نیویورک‌سیتی منتقل شود. امبر هرد سرانجام طی یک دوره تحصیل در خانه، مدرک دیپلم خود را دریافت کرد. در نیویورک او از طریق حرفه مدلینگ معاشش را تأمین می‌نمود اما خیلی زود به لس‌آنجلس رفت تا حرفه بازیگری را دنبال کند.


بازیگری امبر هرد

امبر هرد اولین کار حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۰۴ با نقش‌آفرینی در یک درام ورزشی به نام «چراغ‌های جمعه‌شب» انجام داد. پس از آن نقش‌های کوچکی را در فیلم‌های «سرزمین شمالی» و «آلفا داگ» بازی نمود. او اولین نقش اصلی خود را در فیلم «همه پسران عاشق ماندی لین» در سال ۲۰۰۶ به عنوان بازیگر انجام داد. فعالیت جدی او در عرصه بازیگری از سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامه تلویزیونی «سی دابلیو» آغاز می‌گردد. دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ و با ایفای نقش در فیلم‌های «عقب‌نشینی، هرگز» و «پاین اپل اکسپرس» حاصل شد. او جایزه پیشرفت بازیگران جوان هالیوود را هم در همین سال‌ها دریافت کرد. حضور او در فیلم‌های دیگری مانند «خبرچینان»، «ناپدری»، «سرزمین زامبی‌ها»، «جونزها» و «نگهبان» توجه بیشتری را برای او به ارمغان آورد. هنرنمایی او در فیلم «جونزها» در سال ۲۰۰۹ به‌گونه‌ای بود که منتقدان عملکرد امبر هرد را یک‌سروگردن بالاتر از عملکرد هم‌بازی معروفش دمی مور ارزیابی کردند که این شهرت زیادی را برای هرد به همراه داشت. او در فیلم «رانندگی جنون» در کنار نیکلاس کیج و در فیلم «خاطرات عجیب‌وغریب» در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت که به دنبال آن برنده جایزه ویژه در جشنواره فیلم هالیوود شد.
البته فیلم «رانندگی جنون» منجر به شکستی تمام‌عیار شد بااین‌حال منتقدان تنها نکته مثبت این فیلم را هنرنمایی امبر هرد خطاب کردند. فیلم «خاطرات عجیب‌وغریب» هم موفقیت زیادی به دست نیاورد و خیلی زود از یادها فراموش شد. امبر در سال ۲۰۱۴ برای فیلم «سه روز برای کشتن» و در سال ۲۰۱۵ هم برای فیلم‌های «مایک جادویی ایکس ایکس ال» و «دختر دانمارکی» بازی نمود. هر دوی این فیلم‌ها، فیلم‌های بسیار موفقی بودند و فروش زیادی را در گیشه پیدا کردند. هنرنمایی‌های هرد در این دو فیلم هم تحسین بینندگان را در پی داشت. هرد همچنین سال ۲۰۱۷ در فیلم «لیگ عدالت» و در سال ۲۰۱۸ در فیلم «آکوامن» نقش یک ابرقهرمان را بازی کرده است که به پرفروش‌ترین اثر کارنامه هنری وی تبدیل شد. امبر هرد در ارتباط با نقش خود به عنوان زنی ابرقهرمان در این فیلم ابراز خوشحالی کرد و اعلام داشت که به‌تصویرکشیدن چنین زن قدرتمند و مستقلی برای وی یک افتخار بوده است. امبر هرد همچنین برای ایفای نقش در فیلم «یک بار دیگر» در کنار کریستوفر واکن، خوانندگی و نواختن پیانو و گیتار را فراگرفت. این اثر میزبان هنرنمایی تماشایی و منحصربه‌فرد امبر هرد شد و تمام منتقدین را شوکه کرد.


رابطه امبر هرد با تاسیا ون ری

امبر هرد از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ به مدت چهار سال با عکاس و نقاش زنی به نام تاسیا ون ری در رابطه عاشقانه بوده است. امبر در طول رابطه آنها با هم حتی نام خانوادگی خود را نیز به «ون ری» تغییر داد. او به شکل رسمی و عمومی در بیست و پنجمین رویداد سالانه اتحاد «همجنس‌گرایان علیه افترا» در سال ۲۰۱۰ شرکت کرد. امبر هرد اظهار نمود که من خودم را به جنبش یا فرد خاصی نمی‌چسبانم. من با مردان و در حال حاضر یک زن، روابط موفقی داشته‌ام. او ادامه می‌دهد که من عاشق کسی می‌شوم که بخواهم عاشقش شوم. در سال ۲۰۰۹ هرد به جرم اعمال خشونت در واشنگتن بازداشت شد. گفته شده که وی باعث چنگ‌انداختن و مصدوم نمودن بازوی تاسیا ون ری گردیده است. در نهایت ماجرا، هیچ اتهامی علیه او وارد نشد و پلیس هم به شکل قانونی سوابق دستگیری را در سال ۲۰۱۱ حذف کرد اگرچه دادگاه سوابق مربوط به این خشونت را حفظ نموده است. در سال ۲۰۱۶ ون ری در مصاحبه‌ای عمومی ضمن دفاع از هرد اذعان داشت که امبر هرد کاملاً به‌اشتباه باعث بروز چنین رویدادی شده و سوء تفسیر از چنین ماجرایی باعث بروز احساسات تنش‌زا گردیده است.


رابطه امبر هرد با تاسیا ون ری

رابطه امبر هرد با جانی دپ

امبر هرد در سال ۲۰۱۱ در فیلم «خاطرات عجیب‌وغریب» با جانی دپ، ستاره مشهور هالیوود، آشنا شد. در مدت‌زمان کمتر از یک سال آنها دلباخته یکدیگر شدند و رابطه خود را جدی‌تر نمودند. آنها در سال ۲۰۱۵ در یک مراسم خصوصی در خانه خود در لس‌آنجلس ازدواج کردند.


رابطه امبر هرد با جانی دپ

اما در سال ۲۰۱۶ رابطه عاشقانه آنها به پایان رسید. این زوج به‌خاطر رفتارهای ناپسند اخلاقی و توهین که ممکن است ناشی از مصرف مواد مخدر باشد، تصمیم گرفتند طلاق خود را در ژانویه سال ۲۰۱۷ علنی کنند. امبر هرد تقاضای طلاق داد و همسرش را به خشونت خانگی متهم کرد. این بازیگر گفته‌هایش را در دادگاه هم تأیید کرد. پزشکی قانونی هم گواهی داد که امبر کتک خورده است. پیغام‌گیر تلفن و مکالمات تلفنی نشان می‌داد که امبر از دوستان و اورژانس تقاضای کمک کرده و در همان لحظه فریاد و تهدیدهای همسرش در زیرزمین نیز به گوش می‌رسیده است. دادگاه با مدارک کافی، گفته‌های او را تأیید کرد و حکم طلاق صادر شد. همچنین دادگاه جانی دپ را از نزدیک‌شدن به همسرش محروم کرد. جانی دپ مجبور به پرداخت ۷ میلیون دلار به امبر هرد شد که امبر هرد پس از دریافت این پول، قرار بود مستقیماً به حساب بیمارستان اطفال در لس‌آنجلس واریز کند. پس از طلاق، این دو هیچ رابطه‌ای با یکدیگر نداشتند ولی در دسامبر ۲۰۱۸ به طور ناگهانی مقاله‌ای توسط امبر هرد منتشر می‌شود. محتویات این مقاله بر این مبنا بود که در رابطه اخیرش، مورد خشونت خانگی قرار گرفته است. در این مقاله نامی از جانی دپ برده نمی‌شود ولی کنایه‌های موجود در این مقاله دقیقاً به جانی دپ بر می‌گردد.
امبر هرد در این مقاله خود را به عنوان سخنگوی زنانی که در خانه مورد خشونت خانگی قرار گرفته‌اند، معرفی می‌کند. دادگاه ابتدا دپ را متهم به ۱۲ مورد خشونت علیه امبر هرد می‌کند که با تکذیب جانی دپ همراه بود. وکیل جانی دپ، دادگاه را به نحوی دیگر اداره می‌کند بدین‌گونه که امبر هرد پول دریافتی از جانی را به حساب بیمارستان واریز نکرده است. در مقابل وکیل امبر نیز این‌گونه موضع می‌گیرد که تمام پول به حساب امبر هرد واریز نشده است. به‌هرحال اعتراض جانی نسبت به ۱۲ مورد خشونت توسط قاضی رد شد. در فوریه ۲۰۱۹ جانی نسبت به افترای مقاله امبر هرد بیانیه‌ای می‌دهد با این موضوع که امبر هرد گفته است که مورد خشونت جنسی قرار گرفته. او دو سال پیش فضای رسانه‌ای ایجاد کرد که من (جانی دپ) از نمایندگان آزاردهندگان خانگی‌ام و رسانه‌ها همیشه پشت زنان را می‌گیرند. در ادامه وی افزود که کسی که مورد آزار خانگی قرار گرفته است من بودم و نه او. وکیل دپ به نام والدمن دادگاه را در آوریل ۲۰۲۰ این‌گونه آغاز کرد که امبر هرد با استفاده از رسانه‌ها توانسته است جامعه را علیه جانی قرار دهد و دوم این که امبر هرد در یک مهمانی بزرگی که به همراه دوستانش ترتیب داده بود، خانه را به‌هم‌ریخته بود وگرنه هرگز دعوایی بین آنان رخ نداده بوده که منتهی به خرابکاری در خانه شود.
دادگاه فیرفکس کانتی واقع در ویرجینیا، در اکتبر ۲۰۲۰ حکم دادخواست جانی دپ و وکیلش را اجرا می‌کند که ابتدا با اعتراض وکیل امبر هرد مواجه می‌شود ولی قاضی آن را رد می‌کند. در جلسات دادگاه، امبر هرد تلاش بر بیشتر کردن حواشی برای جانی دپ داشته و خود را مانند قربانی‌های مظلوم نشان می‌داد. بر اساس تحقیقات از سمت خبرنگاران، حتی مبلغ غرامتی که امبر هرد در سال ۲۰۱۶ از جانی دپ گرفته بود صرف امور خیریه نکرده بوده است. جانی دپ هم که حواشی را بر علیه خود زیاد می‌دید زبان باز کرد و بیان نمود در یکی از بحث‌هایشان، امبر هرد بطری مشروبی را به سمت او پرتاب کرده که باعث آسیب جدی برای انگشت او شده است. سرانجام هیئت‌منصفه نتیجه نهایی را ابلاغ کردند که هر سه مورد بیانیه جانی دپ حقیقت داشته است و امبر هرد محکوم به پرداخت ۱۰ میلیون دلار خسارت و ۵ میلیون دلار جریمه می‌شود. جانی دپ پس از پایان دادگاه در ژوئن ۲۰۲۰ این‌گونه سخن می‌گوید: «دادگاه، جانی دوباره به من بخشید و درحالی‌که در دریای عشق او غرق شده بودم، نجات یافتم. وی افزود، از کسانی که قضاوت زود نکردند و مرا مورد حمایت خود قرار دادند متشکرم.»


رابطه امبر هرد با جانی دپ

رابطه آمبر هرد با ایلان ماسک

اولین دیدار امبر هرد و ایلان ماسک به سال ۲۰۱۳ بر می‌گردد. آنها سر صحنه فیلم‌برداری از فیلم «ماچته می‌کشد»، یکدیگر را ملاقات کردند. این ملاقات در حالی اتفاق افتاد که هنوز امبر هرد از جانی دپ جدا نشده بود. اما در ژوئیه ۲۰۱۶ امبر هرد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از ارتباط نزدیک خود با ایلان ماسک خبر داد. از دیگر نکات قابل‌توجه این پست می‌توان به لباس و آرایش امبر هرد در این عکس اشاره کرد. مکان دقیقی که امبر در آن از رابطه‌اش پرده‌برداری نمود، رستورانی بود به نام «مو مو» واقع در استرالیا. او به واسطه حضور در فیلم جدیدش به استرالیا سفر کرده بود. اما نکته‌ای وجود دارد که منجر به ایجاد سؤالاتی مبنی بر فعالیت‌های امبر هرد در زمان زندگی مشترکش با جانی دپ می‌شود. در طی دادگاه‌های جانی و امبر هرد، جانی دپ بیان کرد که امبر هرد در زمان ارتباطشان، با ایلان ماسک به او خیانت کرده است. اما ایلان ماسک به طور قطعی اعلام کرد که این خبر دروغ بوده و هیچ ارتباطی بین او و امبر هرد نبوده است. وجود عکس‌هایی از امبر هرد و ایلان ماسک با ژست‌های صمیمانه نشان از دروغ بودن احتمالی ادعای ایلان ماسک دارد. اما درهرصورت پاسخ قطعی ای برای این سؤال‌ها وجود ندارد. موردی که مشخص است زمان علنی کردن رابطه آنان در ژوئیه ۲۰۱۶ است.
درهرصورت، ایلان ماسک و امبر هرد هم از هم جدا می‌شوند و علت جدایی این زوج توسط منبعی به نام روزنامه «مردم»، فعالیت و دغدغه‌های کاری این دو، گزارش شده است. در این روزنامه آمده است که ابتدا آقای ماسک قدم برای جدایی پیش می‌گذارد، اما این ادعا بعداً توسط خود ایلان ماسک تکذیب می‌شود. کمی بعد ایلان ماسک در صفحه توییتری خود از جدایی قطعی‌اش از امبر هرد خبر می‌دهد. وی در ادامه افزود، ما همچنان دوستیم ولی رابطه عشق و عاشقی بین ما برقرار نیست. مشغله‌های کاری باعث دوری ما شده بود که در نهایت رابطه‌ای که به دوری برسد، به جدایی ختم می‌شود. در اواخر سال ۲۰۱۷ با انتشار مصاحبه‌ای از ایلان ماسک با مجله رولینگ استون، ایلان از علاقه‌اش به بازگشت امبر هرد و از نبایدهایی که در زندگی‌اش اتفاق افتاد سخن گفت. این مصاحبه تأثیر زیادی در ارتباط مجدد آنان داشت و سرانجام آن با بازگشت امبر هرد به رابطه همراه بود. اما پس از حدود ۵ ماه رابطه عاشقانه، هفته‌نامه US با عنوان اینکه امبر هرد دوستی را نسبت به رابطه عاشقانه ترجیح می‌دهد و هر دو نیاز به زندگی مستقل دارند، جدایی این زوج را علناً اعلام کرد.
این نشریه در ادامه افزود: «دررابطه‌با امبر هرد و ایلان ماسک، هرکس به خود بیشتر از دیگری اهمیت می‌دهد و فاصله به‌گونه‌ای بوده که دیدار یکدیگر به‌سختی انجام می‌شده. گرچه هر رابطه‌ای برای ادامه‌پیداکردن، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود، ولی این دو تصمیم خود را گرفته بودند.» ایلان ماسک چند ماه بعد در مورد جدایی‌اش این‌گونه سخن می‌گوید: «من هنوز با جدایی از او کنار نیامده‌ام و حس می‌کنم به‌طورجدی عاشق او بودم و دوست داشتم با کسی رابطه داشته باشم که تا پایان عمر مهر کسی جز او بر دلم ننشیند.» در طرف مقابل، امبر هرد هم در مصاحبه با پاین اپل اکسپرس این‌گونه از جدایی خود سخن می‌گوید: «با این که من و ایلان رابطه عاشقانه را به دوستی تبدیل کرده‌ایم ولی در زمان رابطه، علاقه ما قلبی بود و از درون با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردیم.» در طول رابطه ایلان ماسک و امبر هرد، افراد نزدیک به ایلان، علاقه چندانی به امبر نداشتند. برادر ایلان حتی امبر را «سمی» و «کابوس» توصیف کرده است. او همچنین ادعا کرد که «ایلان عاشق آدم‌هایی می‌شود که زیبا هستند، در این شکی نیست، اما جنبه بسیار تاریکی هم دارند.» ایلان ماسک در یک مصاحبه، رابطه‌اش را با امبر، «۱۸ ماه جنون بی‌وقفه» و همچنین «به طور تکان‌دهنده‌ای دردناک» توصیف کرده است.


رابطه آمبر هرد با ایلان ماسک

فرزند امبر هرد

امبر هرد در سال ۲۰۲۱ در اینستاگرام خود خبر غافل‌گیرکننده‌ای را به طرف‌دارانش داد. او پس از سه ماه، دخترش اونا پیج هرد را به دنیا معرفی کرد و خبر مادر شدنش را به اشتراک گذاشت. او در این رابطه نوشت «چهار سال پیش تصمیم گرفتم که بچه‌دار شوم و می‌خواستم این کار را مطابق با شرایط خودم انجام دهم. دختر من در ۸ آوریل ۲۰۲۱ متولد شد. او آغاز باقی زندگی من است.» هرد برای به‌دنیاآوردن فرزندش روش رحم جایگزین را انتخاب کرده است. هرد از زمان ترک هالیوود، به همراه دخترش در اسپانیا اقامت دارد و زندگی جدید خود را در این کشور دوست دارد.


فرزند امبر هرد

دارایی‌های لوکس امبر هرد

عمارت بزرگ واقع در ویرجینیا

این عمارت، در حقیقت جایی است که امبر هرد در طول دوران دادگاه در آنجا اقامت می‌گزیده است. گفته می‌شود هزینه اجاره این عمارت بیش از ۱۰ هزار دلار در ماه است. زیربنای آن ۱۳ هزار فوت مربع بوده، ۸ اتاق‌خواب دارد، ۱۰ سرویس بهداشتی و یک اتاق غذاخوری بسیار بزرگ.

ویلای مادرید

امبر هرد در حال حاضر در اسپانیا، شهر مادرید، اقامت دارد. ویلای لوکس او در این شهر ۲۰۰ مترمربع زیربنا داشته و ارزش آن ۲ میلیون دلار می‌باشد. سلبریتی‌های زیادی در منطقه‌ای که ویلا در آن واقع شده زندگی کرده‌اند.
امبر هرد علاوه بر اینها، املاک دیگری از جمله یک عمارت در صحرای کالیفرنیا را دارا می‌باشد.


دارایی‌های لوکس امبر هرد

ماشین‌های امبر هرد

خودرو کلاسیک 1967VINTAGE DODGE CHARGER

قدرت موتور این خودرو ۳۷۵ اسب بخار است. سرعت آن در ۱۴.۷ ثانیه از ۰ به ۶۰ مایل بر ساعت می‌رسد. سرعت حداکثر آن هم ۱۲۷ مایل بر ساعت است. قیمت این خودرو حدود ۶۰ هزار دلار می‌باشد.

خودرو کلاسیک FORD MUSTANG

این خودرو یکی از خودروهای محبوب امبر هرد است. آن‌قدر محبوب است که سه بار سعی بر دزدیدن آن شده است. قیمت این خودرو هم حدود ۹۰ هزار دلار می‌باشد.

خودرو DODGE TOURING

قدرت موتور این خودرو بیش از ۱۷۰ اسب بخار است. سرعت آن در ۹ ثانیه از ۰ به ۶۰ مایل بر ساعت می‌رسد. سرعت حداکثر آن ۱۲۵ مایل بر ساعت است. قیمت آن هم ۳۰ هزار دلار است.


ماشین‌های امبر هرد

خودرو TESLA MODEL S

قدرت موتور آن ۵۷۰ اسب بخار است. در ۳ ثانیه سرعت آن از ۰ به ۶۰ مایل بر ساعت می‌رسد. قیمت خودرو ۸۰ هزار دلار است.


ماشین‌های امبر هرد

خودرو RT RANGE ROVER

موتور این خودرو حدود ۵۶۰ اسب بخار قدرت دارد. سرعت آن در ۶ ثانیه از ۰ به ۶۰ مایل بر ساعت می‌رسد. قیمت آن هم ۸۶ هزار دلار است. قیمت نگهداری خودروهای امبر هرد خود سالانه ۲۴ هزار دلار می‌شود.

خودرو MERCEDES 250 SL

این خودرو بنز هم حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد.


جزئیات بیشتر دررابطه‌با امبر هرد

امبر هرد همچنین مبالغ زیادی را صرف هزینه‌های مربوط به زیبایی پوست و مو و آرایش صورت و مو می‌کند.
همچنین، طی مدت زمانی، امبر ماهانه ۲ هزار دلار خرج بیرون غذا خوردن کرده است.
علاوه بر این، ماهانه ۲ هزار دلار دیگر خرج خرید خوار و بار و مواد غذایی مصرفی روزانه می‌کند. مشخصاً او بهترین کیفیت‌ها را انتخاب می‌کند.
تخمین زده می‌شود امبر هرد هر ماه ۲ هزار دلار خرج لباس می‌کند. او همچنین کفش‌های گران قیمتی هم به پا دارد.
در طول دادگاه‌های دراز مدتش، امبر به هیئت وکلای خود در دادگاه ساعتی ۵۵۰ دلار پرداخت می‌کرده است.
هرد همچنین ماهانه ۵ هزار دلار خرج تفریحات لوکس خود می‌کند. او به مکان‌های مختلف در قاره‌های مختلف سفر کرده است.
هرد یک رژیم غذایی مناسب و سالم را دنبال می‌کند. همچنین همیشه سعی می‌کند که غذاهای فراوری شده نخورد. او همچنین به صورت منظم ورزش می‌کند.
امبر هرد یک بار به عنوان زیباترین ستاره جوان سینما انتخاب شده است.
او یک کتاب‌خوان حرفه‌ای است.
هرد همچنین علاقه زیادی به اتومبیل‌های کلاسیک دارد.
امبر یک شعر از عمر خیام را روی کمر خود تتو کرده است.
هرد یک نجات‌غریق حرفه‌ای است.
او اوقات فراغت خود را با صخره‌نوردی، اسب‌سواری، گلف و شنا سپری می‌کند.
او به زبان اشاره ناشنوایان و زبان اسپانیایی تسلط کامل دارد.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه زنان موفق دنیا، مقالات زندگی سالم و ویدئوهای آموزشی استقلال مالی را برای ازدواج موفق و زندگی سالم خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها

راه اندازی سایت و سیستم سازی کسب و کار