موقعیت شما در سایت:

زندگی نامه آنجلینا جولی

زندگی نامه آنجلینا جولی

0 نظر

0 لایک

2896 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/09/18

آنجلینا جولی کیست؟

آنجلینا جولی، بازیگر، فیلم‌ساز و بشردوست آمریکایی است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز متعددی از جمله یک اسکار و سه جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است. جولی به خاطر ایفای نقشش در قالب یک بیمار روانی در فیلم «دختر از هم گسیخته» جایزه اسکار گرفت. نام او چندین دفعه در فهرست گران‌ترین زنان بازیگر هالیوود ظاهر شده است. فوربز از او به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ با درآمد سالانه به ترتیب ۲۷ میلیون، ۳۰ میلیون و ۳۳ میلیون دلار نام برده است. به گفته این مجله، ثروت آنجلینا جولی در سال ۲۰۲۰ برابر با ۳۵.۵ میلیون دلار بوده است. او هنوز هم یکی از گران‌ترین بازیگران زن هالیوود می‌باشد. برخی منابع گفته‌اند که درآمد او فقط از بازیگری ۱۲۰ میلیون دلار بوده است. علاوه بر بازیگری او برای کمپین‌های تبلیغاتی هم کارکرده است. پدر آنجلینا، جان ویت، خود یک هنرپیشه معروف آمریکایی است و آنجلینا هم اولین‌بار وقتی که تنها ۷ سالش بوده، با پدرش در یک فیلم کمدی حضور پیدا کرده است.
او بازی در فیلم‌های معروف متعددی را در کارنامه خود دارد که از جمله آنها می‌توان به فیلم‌های «جیا»، «دختر از هم گسیخته»، «آقا و خانم اسمیت»، «توریست» و غیره اشاره کرد. پرفروش‌ترین کارش در فیلم فانتزی «ملفیسنت» بوده است. آنجلینا جولی، به‌غیراز کارهای سینمایی، به تلاش‌های بشردوستانه‌اش هم معروف است. او در این راستا حتی جوایز و افتخاراتی را هم دریافت کرده است. جولی در خصوص حمایت از پناهندگان و همچنین آموزش و حقوق زنان فعالیت کرده است. او بیش از ۱۲ مأموریت در کشورهای مختلفی همچون سیرالئون، تانزانیا، پاکستان، یمن، افغانستان، سوریه و سودان داشته است. آنجلینا جولی را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و قدرتمندترین افراد در صنعت سرگرمی آمریکا می‌شناسند. رسانه‌های مختلفی طی چندین سال او را به عنوان زیباترین زن جهان معرفی کرده‌اند. زندگی شخصی او هم در معرض پوشش بسیاری از رسانه‌ها بوده است.


آنجلینا جولی کیست؟

کودکی و نوجوانی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی سال ۱۳۵۴ در لس‌آنجلس آمریکا به دنیا آمد. او بیشتر دوران کودکی خود را در نیویورک سپری کرد و سپس در سن ۱۱ سالگی به همراه خانواده‌اش به لس‌آنجلس بازگشت. پدر و مادرش هر دو بازیگر هستند. برادر او هم بازیگر است. پدر و مادر جولی وقتی که او یک ساله بوده از هم طلاق می‌گیرند و جولی و برادرش ازآن‌پس با مادرشان زندگی می‌کنند. مادر آنجلینا جولی هدف‌های بازیگری خود را رها کرده بوده تا روی بزرگ کردن فرزندانش تمرکز کند. آنجلینا در کودکی بیشتر فیلم تماشا می‌کرد و همین باعث علاقه او به بازیگری شد. او در ۷ سالگی در فیلم «نگاهی به بیرون» نقش کوتاهی را ایفا نمود. وقتی جولی ۶ ساله بود به همراه مادر و خانواده به نیویورک رفت. پنج سال بعد دوباره به لس‌آنجلس بازگشت و آنجا جولی تصمیم گرفت که می‌خواهد بازیگر باشد. او به مدت دو سال در مؤسسه تئاتر و فیلم «لی استراسبرگ» حضور پیدا کرد و سپس در دبیرستان بورلی هیلز ثبت‌نام نمود. در آنجا او حس می‌کرد در میان فرزندان برخی از خانواده‌های مرفه آن منطقه، منزوی شده چون مادرش با درآمد متوسط‌تری زندگی می‌کرد.
از طرفی هم دانش‌آموزان دیگر او را به خاطر لاغری زیاد و استفاده از عینک و ارتودنسی دندان مسخره می‌کردند. تلاش‌های اولیه او برای مدل‌شدن به علت اصرارهای مادرش، بی‌نتیجه ماند. او سپس به دبیرستان مورنو رفت و در آنجا باتوجه‌به تجربه‌های جدیدی که داشت، حتی مدتی کلاس‌های بازیگری را رها کرد. پس از فارغ‌التحصیلی از آن دبیرستان و قبل از بازگشت به تحصیلات تئاتر، جولی اولین آپارتمان خود را اجاره نمود. آنجلینا جولی، در شروع حرفه بازیگری خود، به عنوان یک کودک وحشی شهرت پیدا کرد که به موفقیت‌های اولیه او کمک زیادی نمود. به طور معمول، شیفتگی او به خون و چاقو و تجربیات استفاده از مواد مخدر در رسانه‌ها پوشش داده می‌شد. جولی در نوجوانی به‌سختی می‌توانست از نظر عاطفی با دیگران ارتباط برقرار کند و در نتیجه خودش را آزار می‌داد. او تا ۲۰ سالگی تقریباً همه نوع مواد مخدر را استفاده کرده بود. آنجلینا در نوجوانی از افسردگی رنج می‌برد و بین ۱۹ تا ۲۲ سالگی، دو بار خودکشی کرد. او حتی قصد کرد قاتلی را برای کشتن خودش استخدام کند. او با مشکلاتی همچون بی‌خوابی و اختلال خوردن هم دست‌وپنجه نرم می‌کرد. وقتی که جولی ۲۴ ساله بود، دچار یک فروپاشی روانی شد و ۷۲ ساعت در یک مرکز پزشکی بستری گردید.


بازیگری آنجلینا جولی

بازیگری آنجلینا جولی

جولی بازیگری را هم از همان ۱۶ سالگی رسماً شروع کرد. اولین نقش اصلی او هم در فیلم هکرها ساخته سال ۱۳۷۴ بود که در طول فیلم‌برداری آن با همسر اولش، جانی لی میلر، آشنا شد. فیلم هکرها نتوانست خیلی مخاطب خوبی پیدا کند. اما سال ۱۳۷۶ آنجلینا جولی با بازی در فیلم جورج والاس، توجه زیادی را به سمت خود جلب کرد. بعداً هم به خاطر نقشش در این فیلم، جایزه گلدن گلوب گرفت. یک سال بعد، سال ۱۳۷۷، او با بازی در فیلم «جیا»، عملکرد موفق دیگری را بر جای گذاشت. جیا فیلمی در ارتباط با یک سوپر مدل به نام جیا کارنگی ست که با مشکلات اعتیاد به مواد مخدر دست‌وپنجه نرم می‌کرده است. او به خاطر نقشش در این فیلم هم جایزه گلدن گلوب گرفت. سال ۱۳۷۸ جولی در یک فیلم کمدی به نام «پوشینگ تین» با بیلی باب هم‌بازی شد. این آشنایی منجر شد تا آنجلینا و بیلی باب در همان سال با هم ازدواج کنند.
او سپس فیلم «دختر، از هم گسسته» را بازی نمود که برایش جایزه اسکار را به ارمغان داشت. جولی سال ۱۳۷۹، در فیلم «سرقت در ۶۰ ثانیه» بازی کرد که منجر به افزایش شهرت و محبوبیت او شد. البته جولی در این میان فیلم‌های ناموفقی هم داشته ولی سال ۱۳۸۳ او با بازی در نقش یک قاتل که وانمود می‌کند یک زن خانه‌دار معمولی است، در فیلم «آقا و خانم اسمیت» به شهرت جهانی رسید. او در این فیلم با برد پیت، بازیگر برجسته آمریکایی، آشنا شد و این ارتباط هم در نهایت منجر به ازدواج گردید. او پس از این هم تجربه‌های موفق دیگری را داشته است. از جمله فیلم «تغییر» ساخته سال ۱۳۸۷، که او با بازی در نقش مادری که پسرش ربوده شده و بعداً با فرزند دیگری جایگزین شده، نامزد دریافت اسکار گردید. از جمله فیلم‌های معروف دیگر او در سال‌های اخیر، فیلم «توریست» و «مالفیسنت» بوده است. جولی از سال ۱۳۶۱ در بیش از ۳۰ فیلم ظاهر شده است.


بازیگری آنجلینا جولی

صداپیشگی آنجلینا جولی

علاوه بر بازیگری، جولی در حرفه صداپیشگی هم فعالیت داشته است. او صداپیشگی چندین انیمیشن از جمله پاندای کونگ‌فو کار (۱۳۸۷، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۵) و همچنین ایوان یک و تنها (۱۳۹۹) را ارائه کرده است.


کارگردانی آنجلینا جولی

سال ۱۳۹۰، آنجلینا جولی اولین فیلم خود را با نام «سرزمین خون و عسل» کارگردانی و فیلم‌نامه‌نویسی کرد. این فیلم یک درام عاشقانه است که در جریان درگیری‌های بوسنیایی دهه ۹۰ میلادی اتفاق می‌افتد. جولی سپس سال ۱۳۹۳ دومین فیلم خود را با نام «شکست‌ناپذیر» کارگردانی نمود. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی است و درباره یک دونده المپیک و افسر نیروی هوایی آمریکا بوده که پس از سقوط هواپیمایش اسیر جنگی ژاپنی شد. آنجلینا جولی بعد از این دو نیز چندین فیلم دیگر را کارگردانی نمود که از جمله آنها «اول پدرم را کشتند» و «کنار دریا» می‌باشند.


زندگی شخصی آنجلینا جولی

همسر اول آنجلینا جولی، جانی لی میلر بوده است که سال ۱۳۷۴ با او ازدواج کرد و سه سال بعد هم جدا شد. همسر دوم او، بیلی باب تورنتون می‌باشد که سال ۱۳۷۸ با او ازدواج کرد و باز ۳ سال بعد از او نیز جدا شد. بعد از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه شدند و در سال ۱۳۸۴ هم صاحب فرزندی به نام شیلو شدند. آنجلینا جولی به همراه برد پیت علاوه بر سه فرزند بیولوژیکی ای که دارند، سرپرستی مدوکس، پسری یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی، و همچنین زهرا، دختری یتیم اهل اتیوپی را نیز بر عهده گرفتند. آنجلینا جولی و برد پیت سال ۱۳۹۳ با یکدیگر ازدواج کردند ولی ۲ سال بعد آنجلینا درخواست طلاق داد. برد پیت آخرین همسر وی می‌باشد. جولی هم اکنون همسری ندارد و وقتش را صرف تربیت و رشد فرزندانش می‌کند. سال ۱۳۹۱ آنجلینا جولی اعلام کرد که به علت دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان پستان ۸۷ درصد و ابتلا به سرطان تخمدان ۵۰ درصد بوده است، به همین دلیل دست به عمل جراحی ماستکتومی زده و آنها را برداشته است. جراحی‌ها و مراحل درمانی او چندین ماه به طول انجامید. او گفته بود که سرطان پستان باعث مرگ مادرش شده و با این عمل‌ها، احتمال ایجاد سرطان در او به زیر ۵ درصد رسیده است. جولی در کنار حرفه اصلی‌اش، طراح جواهر هم هست.


زندگی شخصی آنجلینا جولی

اقدامات بشردوستانه آنجلینا جولی

سال ۱۳۸۰، آنجلینا جولی از سوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، به عنوان سفیر خوش نیتی معرفی شد. پس از آن، او به بسیاری از کشورهای فقیر سفر کرد و کودکانی را از کامبوج و اتیوپی (مدوکس و زهرا) به فرزندخواندگی پذیرفت. سال ۱۳۸۷ هم آنها فرزندی به نام پکس را از ویتنام به فرزندخواندگی پذیرفتند. سال ۱۳۹۲ او جایزه بشردوستانه ژان هرشولت را از آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک دریافت نمود. در طول دوران پاندمیک ویروس کرونا نیز آنجلینا جولی ۱ میلیون دلار به جنبش «هیچ کودک گرسنه‌ای نباید بماند» اهدا کرد.


آنجلینا جولی

روتین روزانه آنجلینا جولی

خانم جولی هر روز با فرزندانش صبحانه می‌خورند و بعد هر یک به محل کار خود می‌روند. جولی در حقیقت بعضی از عادات غذاخوری خود را تغییر داده است، چرا که او هیچ‌وقت صبحانه نمی‌خورده و روزش را با قهوه و سیگار شروع می‌کرده است. او وارد یک رژیم غذایی شده و قهوه و سیگار و حتی شکر را به طور کل ترک کرده است. او فست‌فود نمی‌خورد و بیشتر از گوشت‌های بخارپز شده و سبزیجات و آبمیوه‌های طبیعی مصرف می‌کند. بعد از تغییر رژیم غذایی، جولی متوجه شده که ورزش‌کردن هم برای سلامتی و تناسب‌اندام ضروری است. حالا او روزش را با ورزش یوگا و انجام اسکوات، حرکات کششی و غیره شروع می‌کند. او گاهی هم برای سوزاندن کالری تمرین‌های فشرده انجام می‌دهد. علاوه بر اینها، آنجلینا جولی ورزش‌هایی همچون شمشیربازی، مارشال آرت و اسکوبا دایوینگ هم انجام می‌دهد. جولی ۵ روز در هفته، به مدت ۲ ساعت تمرینات ورزشی انجام می‌دهد و تمرینات او هم متنوع هست. گاهی دویدن هست، گاهی پیلاتس، گاهی کیک‌بوکسینگ و غیره. اما تمرینات او ساعت ۶ صبح و با ورزش یوگا شروع می‌شود. او از ترکیب آب و لیمو برای آبرسانی به بدنش زیاد استفاده می‌کند. جولی بین ۴ تا ۶ وعده‌غذایی مختصر در روز دارد که شامل غلات کامل، حبوبات، سبزیجات و میوه‌جات، پروتئین و روغن‌های گیاهی می‌شود. باوجوداینکه آنجلینا جولی شخصیت بسیار معروفی است ولی توانسته تا حدی زندگی‌اش را خصوصی نگه دارد. علت آن هم نداشتن شبکه‌های اجتماعی بوده است. آنجلینا جولی حتی یک اکانت ساده در فیس‌بوک یا اینستاگرام هم ندارد. نه‌تنها خودش بلکه هیچ یک از فرزندانش نیز در شبکه‌های اجتماعی نیستند. خانم جولی جدای از اینکه در بسیاری از مجلات در لیست زیباترین سلبریتی‌ها قرار گرفته، همچنین از قدرتمندترین و اثرگذارترین افراد در صنعت سرگرمی هم بوده است. واضح است که او زندگی خودش را می‌کند و به نظر دیگران در مورد خودش اهمیتی نمی‌دهد و خودش را وقف خانواده و فرزندانش کرده است.


خانه‌ها و عمارت‌های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی در لس‌آنجلس عمارتی ۲ هکتاری با چندین اتاق لوکس، باغی بزرگ با ویوی پانورامیک شهر است. این عمارت ۶ اتاق‌خواب، ۱۰ سرویس بهداشتی، یک کتابخانه بزرگ، یک آشپزخانه بزرگ، یک بار، یک باشگاه، یک خانه مهمان، و یک استخر بزرگ دارد. او گفته مزیت بزرگ این خانه برای او این بوده که فضای زیادی داشته و او می‌تواند در این فضا پیاده‌روی کرده و فکر کند. جولی این خانه را به قیمت ۲۵ میلیون دلار خریده بوده است. آنجلینا جولی و برد پیت در زمان زندگی مشترکشان خانه‌های لوکس زیادی داشته‌اند. یکی از آنها خانه‌ای در لوییزیانا بوده است که در مهم‌ترین بخش شهر واقع شده است. این خانه در سال ۱۸۳۰ ساخته شده بوده و همچنان معماری آن زمان خود را حفظ کرده است. فضای داخلی خانه آنتیک بوده ولی دکوراسیون کاملاً لوکسی دارد. زیربنای خانه ۷۷۰۰ فوت مربع بوده که بعداً این زوج این خانه را با قیمتی حدود ۵ میلیون دلار فروخته‌اند. یکی دیگر از املاک آنها، خانه‌ای در یک مزرعه در فرانسه بوده است. این فضا بیش از ۱۲ هکتار بوده و بخش زیادی از آن هم باغات انگور می‌باشد. این خانه ۳۵ اتاق دارد. جولی و پیت مراسم ازدواج خود را در این قلعه گرفتند. بعدها آنها این عمارت و باغات را با قیمت ۶۰ میلیون دلار فروختند. جولی همچنین بر روی یک جزیره خصوصی در کامبودیا نیز سرمایه‌گذاری کرده است که بسیار دنج و زیبا می‌باشد. املاک جولی در کامبودیا ۱۸ هکتار بوده است.


 خانه‌ها و عمارت‌های آنجلینا جولی

ماشین‌های آنجلینا جولی

جولی از انواع خودروهای لوکس نیز در زندگی‌اش بهره برده است که از این میان می‌توان به برندهای بی ام دبلیو، رنج روور و تسلا اشاره کرد. خودروی بی ام دبلیو او یک خودروی الکتریکی جمع‌وجور و زیبا ست و قیمت آن ۴۵ هزار دلار است. خودروی دیگر او لکسوس جی اس می‌باشد که قیمت آن حدود ۵۰ هزار دلار است. مرسدس‌بنز خودروی دم‌دستی او ست و از آن وقتی که با بچه‌هاست استفاده می‌کند. قیمت این مرسدس‌بنز ۶۵ هزار دلار است. او همچنین یک خودروی جیپ بزرگ دارد که قیمت آن ۷۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود. خودروی دیگر او هم جگوار است. یک سدان بسیار زیبا که ۷۵ هزار دلار می‌ارزد. جولی یک بی ام دبلیو هیدروژن ۷ هم دارد که ارزش آن ۸۰ هزار دلار است. خودروی دیگر او رنج روور است که برای استفاده روزمره بسیار ایدئال می‌باشد. قیمت این خودرو ۹۰ هزار دلار است. کادیلاک اسکلید خودروی دیگر او ست که بسیار دیده شده برای رسیدن به مراسمات از آن استفاده می‌کند. این خودرو بسیار بزرگ است و راحتی و ایمنی بالایی برای مسافرانش فراهم می‌کند. قیمت آن هم حدوداً ۱۰۰ هزار دلار است. زمانی که او با برد پیت بود، این زوج یک تسلا مدل اس هم داشتند. یک اتومبیل پر از امکانات دیجیتال. به‌علاوه اینکه با یک بار شارژ می‌تواند ۴۰۵ مایل رانندگی کند. قیمت این خودرو ۱۰۵ هزار دلار است. جولی حتی در یک اتومبیل مرسدس‌بنز کلاس اس هم دیده شده که قیمتش حدود ۱۱۰ هزار دلار است.


ماشین‌های آنجلینا جولی

هواپیما و قایق اختصاصی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی برای سفرهای خود از جت خصوصی و قایق تفریحی‌اش استفاده می‌کند. هر دوی اینها دارای فضای درونی و بیرونی لوکس می‌باشند و خدمه‌های خاص خودشان را دارند. خانم جولی عاشق پرواز است و سال ۲۰۰۴ هم سعی کرده گواهینامه خلبانی بگیرد. بعد از آن جولی یکی از ایمن‌ترین هواپیماهای دنیا را خریداری نمود. این هواپیما می‌تواند با سرعت ۲۱۰ مایل در ساعت پرواز کند و فضای داخلی آن هم بسیار زیبا و راحت است و می‌تواند تا ۵ نفر را در خود جای دهد. ارزش این هواپیما ۸۰۰ هزار دلار می‌باشد. جولی همچنین یک هلیکوپتر با ارزش ۱.۶ میلیون دلار دارد. البته این هلیکوپتر یک هدیه از طرف برد پیت برای او بوده است. آنها یک قایق تفریحی لوکس مدل گوست را نیز دارا بوده‌اند که طول آن ۱۲۰ فوت می‌باشد. این قایق می‌تواند ۱۱۰ مهمان را در خود جای دهد و ۱۲ نفر از آنها می‌توانند در اتاق‌های کاملاً لوکس قایق بمانند. فضای درونی این قایق مانند یک هتل ۵ ستاره است و عرشه‌هایی از آن برای غذاخوری اختصاص پیدا کرده است. بامی دارد که کاملاً خصوصی بوده و فرد می‌تواند از آنجا لذت ببرد. برای این که فرد یک هفته در این قایق بماند باید ۱۵۰ هزار دلار خرج کند. ارزش خود این قایق ۷ میلیون دلار است. حتی برخی منابع اعلام کردند که آنجلینا جولی و برد پیت سوپر قایقی لوکس با ارزش ۲۵۰ میلیون پوند نیز خریداری کرده‌اند و ۲۰۰ هزار پوند هم خرج دکوراسیون آن را داده‌اند.


آنجلینا جولی

کلکسیون آثار هنری آنجلینا جولی

آنجلینا جولی همچنین کلکسیونی از آثار هنری کاملاً متفاوتی دارد که نشان‌دهنده ذوق و علاقه او به فرهنگ‌های مختلف و همچنین خلاقیت است. این آثار شامل تابلوهای نقاشی، مجسمه و غیره می‌باشند. در یک حراجی در لندن او تابلویی اثر بنکسی را با قیمت ۱ میلیون پوند خریداری کرد. آنجلینا جولی همچنین صاحب یک تابلو نقاشی اثر وینستون چرچیل بود که آن را بعد از ۱۵ سال به قیمت ۱۱.۵ میلیون دلار فروخت. او همچنین از برخی هنرمندانی که تازه‌کار خود را شروع کرده بودند حمایت کرده است. یکی دیگر از علاقه‌مندی‌های آنجلینا جولی غذاهای خاص با دیزاین هنرمندانه است و این نشان‌دهنده علاقه او به ظرافت در چیزهای معمول زندگی است.


کلکسیون آثار هنری آنجلینا جولی

دیگر دارایی‌های لوکس آنجلینا جولی

خانم جولی چه برای سفرهای ماجراجویانه و چه برای ریلکسیشن، لوکس‌ترین نقاط دنیا را انتخاب می‌کند. جزیره‌های خصوصی و ریسورت‌های دنج انتخاب‌های معمول او هستند. آنجلینا جولی از مراقبت‌های زیبایی گران قیمتی هم استفاده می‌کند. او از اسپاهای خصوصی و مراکز زیبایی ویژه‌ای بهره می‌برد، که در آنها مراقبت‌های جوان‌سازی پوست، ماساژ و تراپی‌های دیگر انجام می‌گیرد. داشتن استایلیست‌های مو و میکاپ آرتیست هم جز روتین‌های زیبایی او ست. این روتین‌های زیبایی فقط و فقط به جهت زیبایی نیست و او این کار را برای حفظ تندرستی خود انجام می‌دهد. لباس‌هایی که آنجلینا جولی استفاده می‌کند از برندهای بسیار لوکس دنیا هستند از جمله گوچی، لویی ویتون و دیور. علاوه بر لباس، کیف‌ها و جواهرات او هم از برندهای گران‌قیمت و لوکس دنیا می‌باشند. او یکی از طرف‌داران برند سلین است. کیف‌دستی‌های این برند ۳ هزار دلار قیمت دارند. در یکی از جواهرات مراسم فرش قرمز، گوشواره‌های او زمرد ۱۱۵ قیراطی و انگشترش هم زمرد ۶۵ قیراطی بوده‌اند. ارزش این جواهرات ۳.۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. جعبه جواهرات او مملو از جواهراتی معروف همچون برند رابرت پروکا ست. در این جواهرات از بهترین انواع الماس، زمرد و یاقوت استفاده شده است.


اعتقادات شخصی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی در مصاحبه‌ای گفته که «متوجه شدم خوشحال بودن یک انتخاب است.» او در مصاحبه دیگری گفته «قدرت، از خود واقعی بودن ناشی می‌شود. فرد مجبور نیست حتماً مورد قبول دیگران واقع شود. کافی است مورد قبول خودش باشد.» او معتقد است آدم باید انتخاب‌های جسورانه داشته و اشتباه کند. همین چیزهاست که فرد را به آنچه که هست تبدیل می‌کند. او گفته «من به تمام مذاهب احترام می‌گذارم. آنچه که برایش احترامی قائل نیستم این است که افراد از مذهب استفاده می‌کنند تا به دیگران حمله برند. افرادی را در دنیادیده‌ام که فقط تلاش می‌کنند زنده بمانند و تمام آنچه که دارند همین مذهب است. از جهاتی هم بهشان کمک می‌کند و من هیچ‌وقت نمی‌خواهم آن را از آنان بگیرم. افرادی هم بوده‌اند که از مذهب استفاده کرده‌اند تا دشمنی کرده و آدم‌کشی کنند. من آنها را افراد مذهبی نمی‌دانم.»

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه زنان موفق دنیا، مقالات زندگی سالم و ویدئوهای آموزشی استقلال مالی را برای ازدواج موفق و زندگی سالم خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها

راه اندازی سایت و سیستم سازی کسب و کار