موقعیت شما در سایت:

ترفند های لوندی در رابطه

ترفند های لوندی در رابطه

0 نظر

0 لایک

20954 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/09/14

توضیحات

لوندی، برای پایداری یک رابطه مهم است؛ زیرا جذابیت باعث می‌شود همسرتان کشش داشته باشد نسبت به شما و بدانید که افراد از چیزهای معمولی و تکراری خوششان نمی‌آید.

واقعیتش اینه که به نظر میرسه لوند بودن فقط مختص خانم‌ها نیست و آقایون هم باید لوند باشن! نمیشه فقط انتظار داشته باشیم خانم‌ها عشوه‌گری و لوندی کنن و آقایون فقط تماشا کنن. آقایون عزیز بهتره گارد نگیرید البته که این رفتار برای شما اسمش لوندی نیست و با عنوان‌هایی مثل کاریزماتیک و جذاب بهتون نسبت داده میشه؛ بگذریم حرف من اینه که همون‌طور که شما عزیزان از خانم هاتون انتظار لوندی و دلبری و شیطنت دارید، خانم‌ها هم متقابلاً این توقع رو از شما دارن. احتمالاً تا حالا برای یک بار هم که شده به این فکر کردیم چرا بعضیا با اینکه خیلی ویژگی خاصی ندارن اما این‌قدر برامون جذابن؟! انگار بعضیا از روزی که به دنیا اومدن بدون اینکه کار خاصی انجام بدن جذاب و دوست‌داشتنی هستن، اما خوشبختانه با کمی تلاش و آموزش بقیه افراد هم می تونن برای خودشون جذبه داشته باشن. فارغ از شخصیت کلی این افراد، روش‌هایی وجود داره که هر کسی می تونه با تمرین‌کردن و به‌کارگرفتن اونها، ویژگی‌هایی رو به اخلاق و رفتار خودش اضافه کنه تا به یک فرد قابل‌اعتمادتر، دوست‌داشتنی‌تر و بانفوذتر تبدیل بشه.


آیا جذابیت اکتسابیه؟

قبل از هر چیزی باید اینو بگم که منظور از جذابیت، همون جاذبه‌های مثبت رفتاریه که باعث میشه یک نفر بین بقیه افراد محبوب بشه. تو این مقاله جذابیت ترکیبی از خوش‌صحبت بودن، خوش‌برخورد بودن و درستکار بودن هست، نه جذابیت به سبک افراد سلطه‌گر و زورگو مثل هیتلر و... تا حالا کسی رو دیدین که بدون هیچ دلیل خاصی ازش خوشتون بیاد؟ در واقع شما از جذابیت اون فرد خوشتون اومده و نسبت بهش حس خوبی پیدا کردین، خوشبختانه این جذابیت مثل دوچرخه‌سواری یه چیز یاد گرفتنیه و شما هم می‌تونید یاد بگیرید. برای این کار لازمه یک‌سری اصلاحات رفتاری در خودتون ایجاد کنید. ضمیر ناخودآگاه، سرنخ‌های اجتماعی، حالت‌های فیزیکی و نوع برخورد شما با افراد دیگه نقش تعیین‌کننده در شکل‌گیری جذابیت و توسعه فردی شما داره. برای شروع بیاین براتون یه مثال بزنم! مرلین مونرو رو احتمالاً همتون می‌شناسید، توی یک روز خیلی‌خیلی شلوغ مرلین دست یه عکاس رو می گیره و با خودش به ایستگاه متروی گراند سنترال نیویورک میبره؛ اون روز مترو به حدی شلوغه که جای سوزن انداختن نیست، با وجود این تقریباً هیچ‌کس متوجه نشد که یکی از معروف‌ترین آدم‌های دنیا اونجاست. مرلین مونرو سوار قطار میشه و بدون هیچ جلب‌توجهی یه ایستگاه بعد پیاده میشه. هدفش از این کار چی بود؟
متخصص روان‌شناسی رفتاری اولیویا فاکس کابان در مورد این کار میگه:
چیزی که مرلین می‌خواست به ما نشون بده این بود که دست خودشه که بخواد مرلین مونروی لوند و دل‌فریب باشه یا یک آدم معمولی به اسم نورما جین بیکر (اسم واقعی مرلین مونرو).
اون توی مترو نورما جین بود اما وقتی از ایستگاه بیرون اومد و وارد پیاده‌رو شد تصمیم گرفت که مرلین مونرو بشه. به اطرافش نگاهی انداخت و با همون لوندی مخصوص خودش از عکاسی که همراهش بود پرسید: "میخوای ببینیش؟ مرلین رو میگم؟!" اما عکاس گفت هیچ ژست خاصی در او نمی بینه. تنها کاری که مرلین کرد این بود که دستش رو توی موهاش میندازه و اونارو افشون می کنه و بلافاصله یه ژست عکاسی می گیره. انگار با یه چوب جادویی همه چیز رو در چند ثانیه عوض کرد، چون همون موقع آدم‌هایی که داشتن از کنارش می‌گذشتن یهو متوجه‌شدن که یه ستاره بینشون حضور داره و تا الان حواسشون بهش نبوده! مرلین مونرو یک زن زیبا بود اما با این کار ثابت کرد چیزی که باعث شهرتش شده زیبایی ظاهریش نیست، بلکه یک چیز ذاتی و درونیه؛ در حقیقت شخصیت مرلین مونرو درون نورما جین بیکر وجود داشت و تونسته بود اون رو بیدار کنه. منظور ما از به‌دست‌آوردن جذابیت این نیست که چیزی که هیچ ربطی به ما نداره رو بیاییم در خودمون ایجاد کنیم. یا تقلید از افراد دیگه برای عوض‌کردن شخصیتمون نیست. منظور ما اینه که کسی که می‌خواد جذابیت بیشتری داشته باشه و اون رو در خودش توسعه بده، باید لایه‌های سطحی ارتباطی خودش رو برای برقراری رابطه‌ی مطلوب‌تر با دیگران به‌صورت آگاهانه اصلاح کنه.


جذابیت و لوندی در زنان


جذابیت و لوندی در زنان

زمانی که زنانگی در یک زن به اوج خودش میرسه، لوندی و عشوه‌گری در رفتار و حرکات و گفتار اون زن به وجود میاد. برای افزایش میزان لوندی و عشوه‌گری و جذابیت در یک زن، اون زن باید بدونه که کجا چه حرفی رو بزنه؟! کجا درخواست هاش رو مطرح کنه؟! لحن گفتارش توی زمان‌ها و مکان‌های مختلف باید چه جوری باشه؟! چطوری لباس بپوشه؟! و... هر زنی دوست داره بتونه لوند و جذاب باشه حتی زن‌هایی که خیلی مستقل هستن و شخصیت قوی و محکمی دارن هم ته دلشون دوست دارن لوندی رو بلد باشن تا شخصیت جذاب‌تری داشته باشن. گفتیم که یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتورها برای افزایش جذابیت و لوند بودن، نحوه‌ی صحبت‌کردن ماست!
یک زن باید بدونه توی موقعیت‌های مختلف به چه نحوی صحبت کنه، تن صداش چقدر باشه، از چه ادبیات و چه لحن صدایی استفاده کنه. داشتن هوش بالا برای تشخیص‌دادن موضوع صحبت و موقعیت صحبت تأثیر بسیار زیادی در میزان جذابیت اون زن داره. برای مثال وقتی همسر شما به‌شدت از چیزی عصبانیه یا موضوع ناراحت‌کننده‌ای رو داره تجربه می کنه، با ناز و عشوه حرف‌زدن شما نه‌تنها باعث جذابیت شما نمیشه بلکه ممکنه شما رو از چشمش هم بندازه؛ چون فکر می‌کنه که نمی‌تونید درکش کنید یا برای احساسش توی اون لحظه ارزشی قائل نیستید. باید بدونید که حتی جزئی‌ترین حرکات مثل مدل پلک‌زدن شما می تونه روی افزایش یا کاهش جذابیت شما در دید بقیه افراد تأثیر بگذاره.
لوند بودن خیلی ربطی به خوش‌هیکلی، قدبلند یا چهره‌ی زیبا نداره؛ بلکه شامل یک‌سری حالت‌ها، روحیات و رفتاری ریزودرشت زنانه ست که بعضی مواقع از خوشگلی و خوش‌اندامی هم جلوتر میزنه. یکی دیگه از فاکتورهای مهم لوند بودن، داشتن خلاقیت توی برقراری رابطه با جنس مخالفه؛ یه زن لوند باید بتونه توی رفتارها و صحبت‌های روزانه‌اش خلاقیت داشته باشه تا رابطه‌اش رو از یک‌نواختی نجات بده. بعضی وقتا یه شوخی ساده، یه مدل آرایش جدید، یه جمله عاطفی خلاقانه می تونه تأثیر خیلی زیادی روی لوندی و جذابیت زن توی رابطه بگذاره. در ادامه قراره با مواردی آشنا بشیم که ذهن شما رو برای خلاقیت و ایده‌های بهتر برای لوندی توی رابطه با کسی که دوسش دارین، فعال‌تر کنه.
تا اینجا متوجه شدیم که زن لوند می‌دونه:
چی بگه!
چطور رفتار کنه!
چطور راه بره!
چطور دل یک مرد رو به دست بیاره!
مهم‌ترین جلوه‌ی لوندی در رابطه با یک مرد محقق میشه، یعنی در حالت طبیعی و نرمال زن می تونه نهایت لوندی خودش رو به طور کامل برای یک مرد نشون بده و درصورتی‌که چنین رابطه عمیقی نداشته باشه این کنش هم اتفاق نمیفته. یک زن لوند مجموعه‌ای از ویژگی‌های زنانه رو در اوج زنانگی با خودش حمل می کنه و روزبه‌روز این ویژگی‌ها عمیق‌تر میشه.


ترفندهای لوندی در رابطه


ترفندهای لوندی در رابطه

عشوه‌گری و لوندی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای اینه که شما بتونید ذهن و قلب مرد مورد علاقتون رو تسخیر کنید و با این کار پایه‌های رابطه عاطفی بین تون قوی بشه؛ برای اینکه لوند باشین در وهله‌ی اول خصوصیات مردانه رو از خودتون دور کنید، دلبری‌کردن زن از همسرش همیشه باعث محکم‌تر شدن رابطه شده. بنابراین، لازمه هر خانمی این ترفندها رو برای دلبری از همسرش یاد بگیره و از اونها در حد نرمال استفاده کنه. محققین به‌طورکلی 5 سبک عشوه‌گری و لوندی رو شناسایی‌کردن:
1.فیزیکی و ظاهری
2.سنتی( شروع از طرف مردهاست)
3.مودبانه
4.صادقانه
5.بازیگوشانه (برای سرگرمی)
افرادی که سبک دلبری فیزیکی، صادقانه و بازیگوشانه رو دارن توی قرارهای اول احتمال موفقیت شون برای شروع رابطه بیشتره. هرچند همه‌ی سبک‌ها باتوجه‌به هدف شما می تونه کاربردی و مؤثر باشه. در ادامه هم برای شما ترفندهای لوندی در رابطه رو شرح دادیم.

برای دلبری بازیگوش و شوخ‌طبع باشین

اگه دوست دارین موردتوجه و علاقه همسرتون باشین، سعی کنید بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشید تا اینکه جدی و نکته‌سنج به نظر برسید. بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ‌طبع بیشتر موردتوجه همسر و شریک عاطفی خودشون قرار می گیرن و ازدواج شون هم موفق‌تره، اما زن‌های عبوس و جدی و باهوش برای پیداکردن پارتنر شانس کمتری دارند و ازدواج اونها هم دوام کمتری نسبت به زنان شاد داره. پس تا اینجا متوجه شدیم یکی از ترفندهای مهم لوندی اینه که شاد باشید.

همیشه لبخند بزنید

لبخند فریبنده‌ترین حالت چهره‌ی انسانه و بیشتر از 18 روش مختلف برای لبخندزدن وجود داره. جذاب‌ترین لبخند، لبخندِ اصیلِ یعنی لبخندی که اطراف چشم‌ها خطوط ریز یا پنجه کلاغی ایجاد می کنه.

گاهی بهش فرصت منتظر موندن بدید

اگه طرف مقابل تون بهتون پیام داد نیازی نیست همیشه همون لحظه جوابش رو بدید. چون ممکنه با خودش فکر کنه شما بیکار نشستید و منتظر بودید خبری از اون بشه؛ گاهی اوقات و نه همیشه وقتی پیامش به دستتون رسید خیلی آروم اون رو بخونید و بعد از چند دقیقه بهش جواب بدید مثلاً 5 دقیقه بعد. نگران نباشید با این دیر جواب‌دادن هیچ اتفاق بدی قرار نیست بیوفته، باید اجازه بدید کمی منتظرتون بمونه تا متوجه بشه زندگی شما جنبه‌های دیگه ای هم داره و همیشه در دسترس نیستید. البته به این توجه کنید که این کار رو نباید زمانی که یک مسئله مهم و فوری اتفاق افتاده انجام بدید. اما بدونید برای لوند بودن گاهی لازمه مردتون رو کمی منتظر بذارید تا قدر اوقات با شما بودن رو بیشتر بدونه.


لوندی در رابطه


به نوع حرف زدنتون توجه کنید

با شوهرتون نباید رسمی و اداری صحبت کنید، وقتی قصد دارید لوندی و عشوه‌گری کنید باید نوع حرف زدنتون کمی کش‌دار باشه؛ حرف‌های عاشقانه خواسته‌ها و خواهش‌ها تون رو بهتره کمی کش‌دار به همسرتون بگید یا قبل از گفتن اونها اسمش رو کمی کش‌دار صدا بزنید.

از ظاهرتون غافل نشید

برای مردها، دیدن خیلی مهمه، همه چیز در مردها با دیدن جذب یا دفع میشه درست برعکس خانم‌ها! ظاهر و پوشش شما تأثیر بسیار زیادی توی جذابیتتون و دلبری از همسرتون داره، سعی کنید همیشه خوش‌عطر و خوش‌پوش باشید و لباس‌های تمیز و مرتب بپوشید. نه اینکه به بهانه بچه‌داری و آشپزی و تمیزکاری از خودتون بگذرید و هرچی دم دستتون میاد بپوشید. حتی توی پوشش اجتماعی خودتون هم سعی کنید هم‌زمان که وقار خودتون رو حفظ می‌کنید از نظرات همسرتون هم برای پوششتون استفاده کنید؛ با این کار به همسرتون احساس قدرت و اقتدار می‌دید و اون رو تحت‌تأثیر خودتون قرار می‌دید.

همیشه به همسرتون احترام بذارید و بهش توجه کنید

یکی از ارکان مهم رابطه حفظ احترام و اقتدار همسرتونه، مردها همیشه دوست دارن احساس قدرت کنن و شما می‌تونید با نوع حرف زدنتون این احساس رو در وجود همسرتون تقویت کنید. با اینکار همسر شما بیشتر جذب شما میشه.

توی یه مهارت خاص موفق بشید

یکی از ملاک‌های آقایون برای انتخاب همسر جاه‌طلبی و برتری اون شخص نسبت به سایر خانم‌هاست. یه مهارت یا دانش خاص که شما رو منحصربه‌فرد نشون بده داشته باشید. البته نمیشه یک قانون کلی برای همه در نظر گرفت اما در حال حاضر تقریباً اکثر مردها دوست دارن که طرف مقابلشون علاوه بر رابطه خوب و تعهدات خانوادگی بتونه توی کار و اجتماع هم موفق باشه.

پیام‌های عاشقانه بفرستید

وقتی وسط روز یه پیام عاشقانه برای همسرتون می‌فرستین، به نظرتون اولین چیزی که به فکرش میاد چیه؟ احتمال خیلی زیاد با خودش فکر می کنه براش پیام فرستادید تا چیزی رو بهش یادآوری کنید یا ازش بخواید کاری براتون انجام بده. سعی کنید توی پیام‌ها دقیقاً مثل روزهای اول آشنایی و نامزدی براش دلبری کنید و عشوه‌گری کنید. با شیطنت حرف بزنید و بهش بگید که چقدر دلتون براش تنگ شده و وقتی ازش دورید براتون سخته. وقتی شما این کار رو انجام بدید حتی اگه همسرتون خیلی اهل ابراز احساسات کلامی نباشه، دیواره‌ی دفاعیش می‌شکنه و با شما همراهی می کنه.

غر نزنید

بعضی از رفتارها اعصاب و روان آدم رو کامل به هم می‌ریزه. معمولاً مردها از غرزدن و نق شنیدن متنفرن و حاضرن هر کاری بکنن اما شاهد غرزدن کسی نباشن؛ حالا تصور کنید شما مدام دم گوششون غر بزنید و حرف‌هایی بزنید که اصلاً دوست ندارن بشنون! غرزدن دقیقاً بر عکس بقیه ترفندهای لوندی که گفتیم مسیر برعکسی در دلبری داره، چون هیچ‌کس دوست نداره با یک آدم غرغرو زندگی کنه و سعی می کنن تا جایی که بشه ازش فاصله بگیرن.


نتیجه گیری به زبان پریسا نصری


آنچه باید در مورد لوندی در رابطه بدانید

لوندی و دلربایی برای پایداری یک رابطه مهم است؛ زیرا جذابیت باعث می‌شود همسرتان کشش داشته باشد نسبت به شما و بدانید که افراد از چیزهای معمولی و تکراری خوششان نمی‌آید، لوندی شما را خاص می‌کند و به رابطه‌تان تنوع می‌دهد. بخش مهمی از جذابیت، مربوط به انرژی درونی ما است انرژی درونی، همان احساسی است که ما در درون خود داریم و این احساس، از طریق رفتارهای ما به دیگران منتقل می‌شود. عوامل مثبت و منفی زیادی می‌توانند بر انرژی درونی ما تأثیر بگذارند. عوامل مثبتی مانند مهربانی، محبت، صداقت و… باعث می‌شوند انرژی ما مثبت شود و ما را جذاب‌تر نشان دهند. از سوی دیگر، عوامل منفی مانند دروغگویی، غیبت، حسادت و … باعث می‌شوند انرژی ما منفی شود و ما را از نظر دیگران جذاب‌تر نشان ندهند.


سوالات متداول


سؤالات متداول در مورد لوندی در رابطه

لوندی چیست؟

پاسخ: لوندی، به معنای دلبری و جذابیت برای همسر است. زنانی که می‌توانند با رفتارهای خود، همسر خود را به خود جذب کنند، جذاب و دلربا هستند.

چرا لوندی در رابطه مهم است؟

پاسخ: لوندی، برای پایداری یک رابطه مهم است؛ زیرا جذابیت باعث می‌شود همسرتان کشش داشته باشد نسبت به شما و بدانید که افراد از چیزهای معمولی و تکراری خوششان نمی‌آید، لوندی شما را خاص می‌کند و به رابطه‌تان تنوع می‌دهد.

چگونه می‌توان لوندی خود را افزایش داد؟

پاسخ: برای افزایش لوندی، می‌توان از روش‌های زیر استفاده کرد:
مراقب ظاهر خود باشید: همیشه مرتب و آراسته باشید. از لباس‌های مناسب و زیبا استفاده کنید. به آرایش و زیبایی خود اهمیت بدهید.
رفتار مناسبی داشته باشید: با همسر خود مهربان، مؤدب و احترام‌آمیز باشید. به حرف‌های او گوش دهید و به او نشان دهید که برای او ارزش قائل هستید.
ابراز محبت و توجه کنید: به همسر خود محبت و توجه نشان دهید. به او بگویید که دوستش دارید و به او اهمیت می‌دهید.
کمک در کارهای خانه و زندگی کنید: به همسر خود در کارهای خانه و زندگی کمک کنید. این کار نشان می‌دهد که شما به او اهمیت می‌دهید و از او حمایت می‌کنید.
هدیه دهید: به همسر خود هدیه دهید. این کار نشان می‌دهد که شما به او فکر می‌کنید و او را دوست دارید.
با همسر خود وقت بگذرانید: با همسر خود به مکان‌های مختلف بروید، با هم تفریح کنید و از زندگی لذت ببرید.

لوندی در رابطه جنسی چه اهمیتی دارد؟

پاسخ: لوندی در رابطه جنسی، نقش بسیار مهمی دارد. زنانی که در رابطه جنسی، جذاب و دلربا هستند، می‌توانند لذت بیشتری را برای همسر خود فراهم کنند.

آیا لوندی فقط در ظاهر خلاصه می‌شود؟

پاسخ: خیر، لوندی فقط در ظاهر خلاصه نمی‌شود. رفتار و شخصیت نیز نقش مهمی در لوندی دارند. زنانی که شخصیتی شاد، مثبت و با اعتماد به نفس دارند، جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه زنان موفق دنیا، مقالات زندگی سالم و ویدئوهای آموزشی استقلال مالی را برای ازدواج موفق و زندگی سالم خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها

راه اندازی سایت و سیستم سازی کسب و کار