موقعیت شما در سایت:

راهکار های دلتنگ کردن همسر

راهکار های دلتنگ کردن همسر

0 نظر

0 لایک

5717 بازدید

تاریخ انتشار: 1403/02/17

توضیحات

این مقاله به بررسی راهبردهای موثر برای ایجاد دلتنگی در همسر و ارتقای صمیمیت در روابط زناشویی می‌پردازد. با مطالعه این مقاله، می‌توانید به درک عمیق‌تری از نیازها و خواسته‌های همسرتان دست پیدا کنید و با اعمال ترفندهای ساده، شعله عشق را در قلب همسرتان روشن نگه دارید.

یادته یه زمانی چقدر دلتنگ همسرت می‌شدی؟ چقدر لحظه‌های با هم بودنتون قشنگ بود؟ اما حالا انگار یه چیزی کم شده، انگار اون شور و اشتیاق اوایل رو توی زندگیتون نمی‌بینی؟ نگران نباش، تنها نیستی! توی این دنیای پرمشغله، خیلی‌ها طعم عشق واقعی رو از یاد بردن اما غصه نخور، چاره داره! توی این مقاله می‌خوام چند تا ترفند بهت یاد بدم که باهاشون می‌تونی دوباره عشق رو توی زندگیت زنده کنی و همسرت رو حسابی دلتنگ خودت کنی. این ترفندها نه پیچیده و عجیب غریبن، نه پول زیادی می‌خوان، فقط کافیه کمی خلاقیت و عشق به خرج بدی. با خوندن این مقاله و به کارگیری این راهکارها، می‌تونی دوباره شور و اشتیاق رو به زندگیتون برگردونی و طعم شیرین عشق واقعی رو بچشی فقط یادت باشه که هدف این ترفندها اذیت کردن همسرت یا بازی با احساساتش نیست و هدف اصلی، ایجاد تنوع و تازگی توی زندگیتونه و یادآوری عشقی که بینتون وجود داره.


چگونه کاری کنیم همسرمان دلتنگمان شود؟


چگونه کاری کنیم همسرمان دلتنگمان شود؟

چیکار کنم همسرم دلش برام تنگ بشه شاید از خودتان سؤال کرده‌اید که برای اینکه همسرم دلتنگم شود چه کاری باید انجام دهم؟ یا مثلاً ممکن است از خودتان بپرسید چرا همسرم دلتنگ من نمی‌شود؟ برای اینکه بتوانید کاری کنید که همسرتان دلتنگتان شود باید رفتارتان را مدیریت کنید. احساسات، کلام و در مجموع رفتارهای شما باعث می‌شود که همسرتان هم دلتنگ شما شود.

بروز احساسات بیش از حد، دردسرساز می‌شود!

شما باید کنترل احساساتتان را به دست بگیرید. اگر می‌خواهید همسرتان همچنان که شما دلتنگ او می‌شوید، دلش برای شما تنگ بشود، ابتدا باید از پس احساسات خودتان بربیایید!! اگر برایتان مهم است که دل همسرتان برایتان تنگ شود، باید به او اجازه دلتنگی بدهید. ابراز احساسات و دلتنگی بیش از حد شما، این فرصت را از همسرتان می‌گیرد.

آخه اصلاً دلش برام تنگ نمیشه!

بعضی‌ها چنان پیگیر همسر یا نامزدشان هستند که حتی اجازه نمی‌دهند طرف مقابلشان با آنها تماس بگیرد. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، مطمئن باشید دیر یا زود با همسرتان به مشکل خواهید خورد. برای اینکه بتوانید به سؤال چیکار کنم دلش برام تنگ بشه جواب بدهید، باید اجازه بدهید او هم نبود شما را حس کند. کمی برای خودتان زندگی کنید. کارهای خودتان را انجام دهید. دانستن این موضوع بسیار مهم است که با رفتار احساساتی، همسرتان دلتنگ شما نخواهد شد و ممکنه برعکس هم بشه! خانم‌های عزیزم؛ گاهی اوقات اجازه بدید که دل همسرتونم برای شما تنگ بشه، تماس‌های مکرر شما این فرصت رو از همسرتون می گیره!

زندگیت را عاشقانه خلق کن!

آنچه که در وجودتان هست را بدون حاشیه و خالصانه نسبت به همسرتان ارائه دهید. دیالوگ‌هایی نظیر: کجایی؟ چرا جواب نمیدی؟ نگرانتم! تو رو خدا جواب بده! کارت دارم و... هرگز شما را جذاب و خواستنی نخواهد کرد. برعکس شما به مرور زمان به فردی نخواستنی برای طرف مقابلتان تبدیل خواهید شد. حتی همسر شما هم به مرور زمان از شما خسته و ناامید خواهد شد. اصلاً از خودتون پرسیدید که چرا باید دل همسرم برای من تنگ بشه؟ وقتی وجود شما سرشار از عشق، محبت و خوبی باشه قطعاً اطرافیانتون همیشه دلتنگ شما خواهند بود، چه برسه به همسرتون. زنان باهوش به‌خوبی می‌دانند که چگونه از هنر زن بودنشان به نفع زندگی مشترکشان استفاده کنند.

غافلگیری‌های عاشقانه

هیچ چیز به اندازه یه سورپرایز باحال، عشقت رو ذوق‌زده نمی‌کنه. یه هدیه کوچولو و خاص بگیر که عاشقش بشه. نیازی به تجملات نیست، یه شاخه گل رز یا یه کارت تبریک خوشگل هم می‌تونه عشق و توجه تو رو نشون بده. مثلاً فکر کن عشقت عاشق کتابه. می‌تونی یه نسخه نایاب از کتاب مورد علاقه‌شو پیدا کنی یا یه روز ببریدش یه کتاب‌فروشی خاص و قشنگ.

یه کم دلتنگی

کمی دلتنگی و جدایی کوتاه، می‌تونه طعم عشق رو گس و شیرین کنه و شور و اشتیاق رو دوچندان کنه. گاهی اوقات لازمه یه کم از عشقت فاصله بگیری تا قدر حضورش رو بیشتر بدونی. یه روز رو تنها بگذرون، با دوستات برو بیرون، یا یه مسافرت کوتاه برو. به عشقت بگو که آخر هفته رو می‌خوای با دوستات تو کوه بگذرونی. مطمئن باش بعد از برگشت، با چه ذوق و دلتنگی‌ای به استقبالت میاد!

توجه و محبت بی‌دلیل

به عشقت نشون بده که چقدر برات مهمه. به حرفاش با دقت گوش کن، تو کارهای خونه کمکش کن، و ازش قدردانی کن. محبت‌های کوچولو و صمیمی مثل بوسه، در آغوش گرفتن و نوازش، می‌تونه به عشقت احساس امنیت و عشق بده. صبح‌ها قبل از رفتن به سرکار، براش صبحانه آماده کن و با یه بوسه و لبخند بدرقه‌اش کن. یا وقتی از سرکار برمی‌گرده، با آغوش باز و یه جمله عاشقانه ازش استقبال کن.

جذاب باش و بدرخش

برای عشقت جذاب باش و به خودت برس. به ظاهرت اهمیت بده، لباس‌های شیک بپوش، و مرتب باش. وقتی براش جذاب باشی، توجهش رو بیشتر جلب می‌کنی و حس تمایلش به تو بیشتر میشه. فرض کن عشقت تو گذشته از یه عطر خاص استفاده می‌کرد که خیلی دوستش داشتی. می‌تونی دوباره از همون عطر استفاده کنی تا خاطرات خوب گذشته رو براش زنده کنی و حس دلدادگیشو به تو بیشتر کنی.

با هم تجربه‌های جدید داشته باشید

با عشقت یه عالمه تجربه‌های جدید و مشترک بسازید. سفر برید، به یه رستوران جدید برید، یا تو یه کلاس آموزشی مشترک شرکت کنید. تجربه‌های جدید نه‌تنها بهتون کمک می‌کنه تا با هم کلی خوش بگذرونید، بلکه باعث میشه خاطرات جدید و قشنگی برای هم بسازید. با عشقت به یه کنسرت موسیقی یا نمایش تئاتر برید که هر دوتون دوستش دارید. یا یه سفر کوتاه به یه شهر یا کشور جدید رو برای تعطیلات آخر هفته برنامه‌ریزی کنید.

بهش احترام بذار و درکش کن

احترام و درک متقابل، پایه و اساس هر رابطه عمیق و معناداریه. به نظرات و احساسات عشقت احترام بذار، حتی اگه باهاش موافق نباشی. سعی کن درکش کنی و از زاویه دید اون به دنیا نگاه کنی. وقتی عشقت احساس کنه که درکت می‌کنی و بهش احترام می‌ذاری، بیشتر بهت نزدیک میشه و حس امنیت و آرامش بیشتری تو کنارت تجربه می‌کنه.

ارتباط عاطفی رو قوی نگه دار

با عشقت حرف بزن، حرفاشو با دقت گوش کن، و براش وقت بذار. صمیمی و صادق باش، و از بیان احساسات و نیازهات نترس. گفتگوی عمیق و صمیمی می‌تونه به شما کمک کنه تا به هم نزدیک‌تر بشید و پیوند عاطفی بینتون رو قوی‌تر کنید. یه شب رو به گفتگوی دونفره اختصاص بدید. در مورد چیزهایی که دوست دارید، چیزهایی که آزارتون میده، و آرزوهاتون برای آینده با هم حرف بزنید.

همیشه به فکرش باش

به عشقت نشون بده که همیشه به فکرشی. یه پیام محبت‌آمیز براش بفرست، یه تماس کوتاه بگیر، یا یه کار کوچولو براش انجام بده که می‌دونی خوشحالش می‌کنه. این کارهای کوچولو به عشقت نشون میده که چقدر بهش اهمیت میدی و توی فکرت هستی. مثلاً می‌تونی وقتی که سر راه خونه هستی، براش یه قهوه یا بستنی مورد علاقه‌شو بگیری. یا یه یادداشت عاشقانه براش بنویسی و بزاری لای جیبش.


چه مواقعی نباید از همسرمون توقع داشته باشیم


چه مواقعی نباید از همسرمون توقع داشته باشیم

مواقعی هست که واقعاً طرف مقابل ما امکان اینکه با ما تماسی برقرار کند را ندارد. به دلیل مشغله‌هایی که عموماً هم کاری هستند. مثلاً: ممکن است همسر شما در مأموریت باشد، یا نه در جلسه‌ای باشد. یا اینکه اصلاً شغل او طوری است که ساعت‌هایی از روز کاملاً باید بر روی کارش متمرکز شود. خب! طبیعی است که در این ساعت‌ها ما هم نباید توقع این را داشته باشیم که همسرمان مثلاً با ما تماس بگیرد. در ادامه هم موارد دیگه ای رو براتون توضیح دادم که می‌تونید اونا رو هم مطالعه کنید.

وقتی خسته یا داغونه

یه وقتایی هست که همه ما از سر کار خسته‌وکوفته برمی‌گردیم خونه، یا مریضیم و حوصله هیچی رو نداریم. تو این شرایط انتظار نداشته باش که همسرت با یه لبخند گشاده بیاد استقبالت و پر از انرژی باشه. یه کم همدلی و همراهی از تو خیلی بیشتر از قهر و دعوا می‌تونه حالش رو خوب کنه.

وقتی نظراتش باهات فرق می‌کنه

طبیعیه که تو همه چیز با همسرت هم‌نظر نباشی. دنیا پر از آدم‌های مختلفه با سلیقه‌ها و عقاید گوناگون. به جای اینکه بخوای عوضش کنی، سعی کن نظراتش رو بپذیری و بهشون احترام بذاری.

وقتی تو یه دوره سخت هستی

مشکلات زندگی همیشه هستن و یه وقتایی هم حسابی حال آدم رو می‌گیرن. تو این شرایط از همسرت انتظار نداشته باش که یه تنه همه مشکلات رو حل کنه و ناجی زندگیت باشه. یه کم صبر و شکیبایی و یه گوش شنوا خیلی بیشتر می‌تونه کمکت کنه.

وقتی خودت به تعهداتت عمل نمی‌کنی

تو یه رابطه عادلانه، دو طرف باید متقابلاً به هم احترام بذارن و به تعهداتشون عمل کنن. اگه خودت کم می‌ذاری و از زیر بار مسئولیت شونه خالی می‌کنی، حق نداری از همسرت توقع داشته باشی که همه کارها رو به‌تنهایی انجام بده.

وقتی توقعاتت خیلی بالاست

از همسرت انتظاراتی نداشته باش که فراتر از توانایی‌ها و شرایطش هستن. مثلاً از یه آدم خجالتی نخواه که تو جمع یهو بلند شه و سخنرانی کنه یا از کسی که آشپزی بلد نیست توقع نداشته باش که هر شب برات یه غذای آن‌چنانی بپزه.

قدر لحظات با هم بودن رو بدونید

تو هیاهوی زندگی روزمره، خیلی راحت ممکنه از کنار لحظات قشنگ با همسرتون بگذرید. یه وقتایی لازمه که از کار و زندگی روزمره فاصله بگیرید و فقط روی همسرتون و لحظه‌ای که باهاش هستید تمرکز کنید. با هم حرف بزنید، به حرفای هم با دقت گوش کنید، و از با هم بودن لذت ببرید.

با هم بخندید و شاد باشید

خنده و شادی یکی از مهم‌ترین رازهای داشتن یه زندگی شاد و پویاست. با هم شوخی کنید، فیلم‌های خنده‌دار ببینید، و وقتایی رو به تفریح و سرگرمی اختصاص بدید. خنده نه‌تنها باعث میشه که حالتون خوب بشه، بلکه شما رو به هم نزدیک‌تر هم می‌کنه.

به هم کمک کنید و پشتیبان هم باشید

تو زندگی مشترک، بالا و پایین زیاد هست. یه وقتایی ممکنه یکی از شما توی کار یا زندگیش به مشکل بربخوره. تو این شرایط، مهمه که به جای سرزنش و قضاوت، پشتیبان هم باشید و به هم کمک کنید.

با هم رشد کنید

از یادگیری و پیشرفت دست نکشید. با هم کتاب بخونید، تو کلاس‌های مختلف شرکت کنید، و دنبال علایق و سرگرمی‌های مشترک باشید. رشد و پیشرفت کنار هم، نه‌تنها باعث میشه که زندگیتون پویاتر بشه، بلکه شما رو به هم نزدیک‌تر هم می‌کنه.

از هم قدردانی کنید

هیچ وقت از گفتن "دوستت دارم" و "متشکرم" خجالت نکشید. به همسرتون بگید که چقدر دوستش دارید و از بودنش تو زندگیتون چقدر قدردانی می‌کنید. قدردانی و تشکر، عشق و احترام رو تو زندگیتون بیشتر می‌کنه.

رابطه جنسی رو مهم و باارزش نگه دارید

رابطه جنسی یه بخش مهم از هر زندگی مشترکیه. برای رابطه جنسیتون وقت بذارید، خلاق باشید، و از با هم بودن لذت ببرید. رابطه جنسی نه‌تنها باعث میشه که به هم نزدیک‌تر بشید، بلکه صمیمیت و تعهد رو تو زندگیتون بیشتر می‌کنه.

با هم رؤیاپردازی کنید

برای آینده با هم برنامه‌ریزی کنید و در مورد آرزوهاتون حرف بزنید. با هم رؤیاپردازی کنید و برای رسیدن به اهدافتون تلاش کنید. رؤیاپردازی مشترک، شما رو به هم نزدیک‌تر می‌کنه و باعث میشه که زندگیتون هدفمندتر بشه.

هرگز از حل مشکلات دست نکشید

هیچ زندگی مشترکی بدون مشکل و چالش نیست. اما مهمه که با صبر و حوصله و با کمک هم مشکلات رو حل کنید. از گفتگو و بحث و گفتگو نترسید و سعی کنید با هم به یه راه‌حل درست برسید.

همیشه یه ذره نمک به زندگی مشترکتون اضافه کنید

زندگی مشترک یه سفر طولانیه که می‌تونه گاهی اوقات یه ذره خسته‌کننده بشه. برای اینکه زندگی رنگ و بوی تازگی به خودش بگیره، هرازگاهی یه ذره نمک بهش اضافه کنید. یه سفر کوتاه برید، یه کار جدید امتحان کنید، یا یه سورپرایز قشنگ برای همسرتون تدارک ببینید.

هرگز امیدتون رو از دست ندید

زندگی مشترک فراز و نشیب‌های زیادی داره. اما مهمه که تو سخت‌ترین شرایط هم امیدتون رو از دست ندید. به عشقتون ایمان داشته باشید، برای زندگیتون تلاش کنید، و هرگز از کنار هم دست نکشید.


از کجا متوجه بشیم همسرمون دلش برای ما تنگ شده


از کجا متوجه بشیم همسرمون دلش برای ما تنگ شده

تا به اینجای مقاله، با ترفندهای جادویی برای دلتنگ کردن همسرتان آشنا شدیم. حالا وقت آن است که به دنیای ظریف احساسات او قدم بگذاریم و دریابیم که چگونه می‌توان از زبان عشق، دلتنگی او را درک کرد. همان‌طور که دلتنگی ما برای او نشانه‌هایی دارد، قلب عاشق او نیز با زبان بی‌زبان خود، از دلتنگی برای ما سخن می‌گوید که در ادامه به دنبال رمزگشایی از این زبان پرمعنا خواهیم رفت و نشانه‌های دلتنگی همسرتان را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با ظرافت عشق، دلتنگی او را درک کنید و شعله‌های عشق را در زندگی‌تان روشن‌تر از همیشه نگه دارید!

با تو بیشتر حرف می‌زنه و به حرفات گوش می‌کنه

وقتی یه نفر دلتنگ میشه، دوست داره بیشتر از خودش و احساساتش به طرف مقابلش بگه. اگه همسرت تو این مدت بیشتر باهات حرف می‌زنه، به حرفات با دقت گوش می‌کنه، و از اتفاقات روزش برات تعریف می‌کنه، می‌تونه یه نشونه از دلتنگیش باشه.

بیشتر بهت نگاه می‌کنه و بهت نزدیک‌تر میشه

آدم‌ها وقتی دلتنگ کسی هستن، ناخودآگاه به دنبال دیدن و نزدیک بودن به اون شخص هستن. اگه همسرت تو این مدت بیشتر بهت نگاه می‌کنه، سعی می‌کنه بهت نزدیک‌تر باشه، و یا دستت رو می‌گیره و یا بغلت می‌کنه، می‌تونه نشونه‌ای از دلتنگیش باشه.

بهت بیشتر محبت می‌کنه و بیشتر ازت تعریف می‌کنه

یکی از راه‌های ابراز دلتنگی، بوسیدن، نوازش کردن، و در آغوش گرفتن همدیگه است. اگه همسرت تو این مدت بیشتر بهت محبت می‌کنه، ازت تعریف می‌کنه، و یا بهت هدیه میده، می‌تونه یه نشونه از دلتنگیش باشه.

بیشتر بهت پیام میده و یا زنگ میزنه

تو دنیای امروز که همه ما مدام با گوشی‌هامون در ارتباطیم، پیام دادن و یا زنگ‌زدن یه راه ساده برای ابراز دلتنگیه. اگه همسرت تو این مدت بیشتر بهت پیام میده و یا زنگ می‌زنه، می‌تونه نشونه‌ای از دلتنگیش باشه.

بیشتر به یادت هست و به مناسبت‌های مختلف تبریک میگه

آدم‌ها وقتی دلتنگ کسی هستن، بیشتر به یادش هستن و به مناسبت‌های مختلف بهش تبریک میگن. اگه همسرت تو این مدت بیشتر به یادت بوده و یا تولد، سالگرد ازدواج، و یا مناسبت‌های دیگه رو بهت تبریک گفته، می‌تونه نشونه‌ای از دلتنگیش باشه.

بیشتر باهات وقت می‌گذرونه و دنبال بهانه‌ای برای با تو بودن می‌گرده

یکی از واضح‌ترین نشانه‌های دلتنگی، تمایل به گذروندن وقت بیشتر با طرف مقابله. اگه همسرت تو این مدت بیشتر باهات وقت می‌گذرونه، دنبال بهانه‌ای برای با تو بودن می‌گرده، و یا حتی شده برای یه مدت کوتاه هم که شده سعی می‌کنه تو رو ببینه، می‌تونه یه نشونه‌ی قوی از دلتنگیش باشه.


نتیجه گیری به زبان پریسا نصری


آنچه باید در مورد دلتنگ کردن همسر باید بدانیم

در این مقاله، سفری را در دنیای دلتنگی آغاز کردیم و با ترفندهای جادویی برای دلتنگ کردن همسرتان آشنا شدیم، از رمز و رازهای ظریف تا نشانه‌های گویای دلتنگی، گام به گام در این مسیر عاشقانه قدم برداشتیم و آموختیم که چگونه با درک عمیق احساسات همسرتان، شعله‌های عشق را در زندگی‌تان روشن‌تر از همیشه نگه دارید، اما به یاد داشته باشید که دلتنگی، تنها یک ابزار برای تحکیم عشق نیست، بلکه گامی در مسیر تعمیق صمیمیت و ایجاد پیوندی عمیق‌تر با همسرتان است. با به کارگیری رازهای این مقاله، نه‌تنها قلب همسرتان را دلتنگ خود خواهید کرد، بلکه به او نشان خواهید داد که چقدر برایتان ارزشمند است و چقدر به او اهمیت می‌دهید، عشق، زبانی ظریف و پرمعنا دارد. با دلی صاف و عشقی صادقانه، این زبان را بیاموزید و با همسرتان به گفتگوی عاشقانه‌ای بپردازید که هرگز پایانی نخواهد داشت. به امید روزی که زندگی‌تان سرشار از عشق، دلتنگی، و لحظات عاشقانه باشد!


سوالات متداول


سؤالات متداول در مورد دلتنگ کردن همسر

چطور بفهمم همسرم دلش برام تنگ شده؟

پاسخ: نشانه‌های زیادی برای تشخیص دلتنگی همسر وجود دارد. به‌عنوان مثال، همسرتان ممکن است بیشتر با شما حرف بزند، به حرف‌هایتان با دقت گوش کند، بیشتر به شما نگاه کند و به شما نزدیک‌تر شود، بیشتر به شما محبت کند و از شما تعریف کند، بیشتر به شما پیام دهد و یا زنگ بزند، بیشتر به یادتان باشد و به مناسبت‌های مختلف تبریک بگوید، و بیشتر با شما وقت بگذراند و دنبال بهانه‌ای برای با شما بودن باشد.

چطور همسرم رو دلتنگ خودم کنم بدون اینکه ازم ناراحت بشه؟

پاسخ: راه‌های زیادی برای دلتنگ کردن همسرتان بدون اینکه از شما ناراحت شود وجود دارد. به‌عنوان مثال، می‌توانید به او محبت کنید و از او تعریف کنید، برایش وقت بگذارید و با او به گردش و تفریح بروید، به او هدیه بدهید، برایش نامه عاشقانه بنویسید، به او سورپرایز کنید، و یا از او بخواهید که در انجام کارهایتان به شما کمک کند.

چقدر باید صبر کنم تا همسرم دلش برام تنگ بشه؟

پاسخ: هیچ پاسخ دقیقی برای این سؤال وجود ندارد. صبری که باید داشته باشید به شخصیت همسرتان، نوع رابطه‌تان، و شرایط زندگی‌تان بستگی دارد.

چطور بفهمم که همسرم از دلتنگ کردن من ناراحته؟

پاسخ: اگر همسرتان از دلتنگ کردن شما ناراحت باشد، ممکن است به شما بی‌توجهی کند، از شما دوری کند، با شما قهر کند، و یا به شما بگوید که از کارهایتان ناراحت است.

چطور دلتنگ کردن همسرم رو به یه عادت تبدیل کنم؟

پاسخ: برای اینکه دلتنگ کردن همسرتان را به یک عادت تبدیل کنید، باید به طور مداوم برای او وقت بگذارید، به او محبت کنید، و به او نشان دهید که چقدر برایتان ارزشمند است.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه زنان موفق دنیا، مقالات زندگی سالم و ویدئوهای آموزشی استقلال مالی را برای ازدواج موفق و زندگی سالم خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها

راه اندازی سایت و سیستم سازی کسب و کار