موقعیت شما در سایت:

زندگی نامه کایلی جنر

زندگی نامه کایلی جنر

0 نظر

0 لایک

4955 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/10/03

توضیحات

کایلی جنر، یکی از مشهورترین چهره های جهان، از کودکی در کانون توجه قرار داشته است. او به عنوان یکی از اعضای خانواده کارداشیان-جنر، در مجموعه تلویزیونی واقعیتی «پابه‌پای خانواده کارداشیان» به شهرت رسید.

کایلی جنر کیست؟

کایلی جنر شخصی مقتدر در جامعه، شخصیتی رسانه‌ای و همچنین یک بیزینس وومن آمریکایی است. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۱ در سری فیلم‌های «همگام با کارداشیان‌ها» و از سال ۲۰۲۲ هم در سری فیلم‌های «کارداشیان‌ها» ظاهر شده است. او مؤسس و صاحب شرکت آرایشی «کایلی کازمتیکس» می‌باشد. او پنجمین نفری است که در اینستاگرام بیشترین دنبال‌کننده را دارد.


کایلی جنر کیست؟

فعالیت‌های کایلی جنر از سال ۲۰۰۷ تا کنون

در سن ۱۴ سالگی کایلی جنر به همراه خواهرش کندال با برند لباس «پک سان» مشارکت نموده و خط تولید لباس خودشان را با برند «کندال و کایلی» راه‌اندازی کردند. یک سال بعد او یک خط تولید لوازم آرایشی را با برند «کیت لب کایلی» شروع کرد که سال بعدش یعنی در سال ۲۰۱۶ نام آن را به «کایلی کازمتیکس» تغییر داد. جنر از اواسط دهه ۲۰۱۰ یک چهره تأثیرگذار در فرهنگ بوده است. در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، مجله تایم، خواهران جنر را در فهرست تأثیرگذارترین نوجوانان جهان قرار داد و به تأثیر قابل‌توجه آنان در میان جوانان در رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد. در سال ۲۰۱۷، جنر در فهرست ۱۰۰ سلبریتی فوربز قرار گرفت و او را به جوان‌ترین فردی تبدیل کرد که در این فهرست قرار گرفته است. ثروت جنر و پوشش آن در مجله فوربز در گذشته منبع بحث و جدل بوده است. در سال ۲۰۱۹، این مجله دارایی خالص کایلی جنر را ۱ میلیارد دلار تخمین زد و او را جوان‌ترین میلیاردر خودساخته جهان در سن ۲۱ سالگی نامید. البته تصور خود ساخته بودن جنر بحث‌برانگیز بوده است. در سال ۲۰۲۰ فوربز بیانیه‌ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه جنر اسناد مالیاتی‌ای را جعل کرده تا بتواند به‌عنوان یک میلیاردر ظاهر شود. کایلی کریستین جنر در سال ۱۹۹۷ در لس‌آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر او کیتلین جنر (قبلاً با نام بروس جنر) قهرمان ده‌گانه المپیک، و مادرش نیز چهره تلویزیونی و بیزینس وومن معروف، کریس جنر، می‌باشند. او کوچک‌ترین فرزند خانواده بوده و از هر دو طرف پدری و مادری، اصالتی هلندی، انگلیسی، ایرلندی و اسکاتلندی دارد. او یک خواهر تنی بزرگ‌تر از خودش به نام کندال و ۸ خواهر و برادر ناتنی دیگر دارد. پدر و مادر او سال ۲۰۱۵ از هم جدا شدند. پدرش پس از جدایی جنسیت خود را تغییر داد.
او به مدرسه سیرا کنیون رفته و پس از آن در سال ۲۰۱۲ برنامه تحصیلی او در خانه انجام شده تا اینکه توانست دیپلم خود را در سال ۲۰۱۵ دریافت نماید. در سال ۲۰۰۷، جنر به همراه پدر، مادر، برادر و خواهرانش شروع به حضور در یک سریال تلویزیونی به نام «همگام با کارداشیان‌ها» نمودند. این سریال زندگی شخصی و حرفه‌ای اعضای این خانواده را روایت می‌کرد و سریال موفقی هم بود. او و خواهرانش در سال ۲۰۱۱، به‌عنوان ستاره‌ها سبک و استایل آن سال در مجله سونتین ظاهر شدند. او به همراه مادر و خواهرش کندال، در سال ۲۰۱۲ در یکی از اپیزودهای سریال تلویزیونی «مدل برتر بعدی آمریکا» حضور پیدا کرد. سال ۲۰۱۴ کایلی برای اولین بار برای یک تبلیغ بازی کرد، تبلیغی که در ارتباط با نمایشی بود که در تورنتو کانادا برگزار می‌شد. سال ۲۰۱۴، خواهران جنر در یک موزیک ویدئو به نام «رکگنایز» ظاهر شدند. کایلی همچنین در موزیک ویدئوی دیگری نیز به نام «بلو اوشن» بازی کرد. کایلی و خواهرش کندال همچنین رمانی علمی تخیلی به نام «شهر ایندرا» را نوشته‌اند که البته بعداً به‌خاطر نحوه‌ای که این کتاب را نوشته بودند مورد انتقاد قرار گرفتند. البته این کتاب‌فروش خیلی خوبی را تجربه نکرد و در ۴ ماه اول، تنها ۱۳ هزار نسخه از آن به فروش رفت. سال ۲۰۱۵، در یکی از اپیزودهای سریال «همگام با کارداشیان‌ها»، کایلی اعتراف کرد که از فیلر لب استفاده کرده و لب‌هایش را بزرگ کرده است. قبل از اولین اپیزود جنر اظهار داشت که فقط از خط لب استفاده می‌کرده که بزرگ‌تر جلوه کنند. جنر گفته است «من اینجا نیستم که تلاش کنم و مردم و دختران جوان را تشویق کنم که شبیه من شوند یا فکر کنند که باید این‌گونه باشند.» آگوست سال ۲۰۱۵، جنر اعلام کرد که اولین خط تولید رژ لب خود را با نام «کایلی لیپ کیت» آغاز کرده است. نوامبر ۲۰۱۵، کایلی به همراه خواهرش کندال در موزیک ویدئوی خواننده معروف «جاستین اسکای» به نام «من مال توام» ظاهر شدند.


کایلی جنر

در فوریه ۲۰۱۶، شرکت لوازم آرایشی جنر به کایلی کازمتیکس تغییر نام داد و تعداد کیت‌های تولید شده این شرکت از ۱۵ هزار تا به ۵۰۰ هزار تا رسید. کایلی جنر در مارس ۲۰۱۶ یک ویدئو تبلیغاتی ۳ دقیقه‌ای برای یک سری از برق لب‌هایش منتشر نمود. کایلی در ماه مه و ژوئن ۲۰۱۶ در دو موزیک ویدئو به نام‌های «روز زیبا» و «بیا و من رو ببین» حضور پیدا کرد. ژوئن سال ۲۰۱۷، جنر پس از کسب ۴۱ میلیون دلار آمریکا، در رتبه ۵۹م فهرست «۱۰۰ سلبریتی فوربز» قرار گرفت. جنر در یک نمایش واقعی به نام «زندگی کایلی» که حول محور زندگی او می‌چرخید بازی کرد. سال ۲۰۱۸ و در روز مادر، کایلی کازمتیکس با همکاری کریس جنر (مادر کایلی)، یک خط آرایشی دیگر به نام کریس کازمتیکس راه‌اندازی نمود. سال ۲۰۱۸، کایلی به همراه خواهرش کیم کارداشیان، یک مجموعه لوازم آرایشی دیگری را نیز راه‌اندازی نمودند. ناگفته نماند که در همان سال، اپلیکیشن موبایل «کایلی کازمتیکس» هم راه‌اندازی شد. آوریل ۲۰۱۹، کایلی جنر به همراه خواهرش کیم کارداشیان خط تولید عطر جدیدی را راه‌اندازی کردند. کایلی همچنین در مه ۲۰۱۹، محصولات مراقبت پوستی خود را تحت برند «کایلی اسکین» وارد بازار نمود. این برند شروع به تولید محصولاتی همچون شستشوی صورت، اسکراب، مرطوب‌کننده‌ها و دستمال‌های پاک‌کننده آرایش کرد. ژوئن ۲۰۱۹، کایلی کازمتیکس همکاری خود را با کلوئی کارداشیان (دیگر خواهر کایلی) آغاز نمود. سپتامبر ۲۰۱۹، کایلی اعلام کرد که به‌عنوان مدیر آرایشی برای نمایش بهاره «بالمان ۲۰۲۰» در هفته مد پاریس مشغول به کار است. کایلی کازمتیکس و «بالمان» (که از برندهای معروف دنیا ست)، یک مجموعه آرایشی کپسولی را راه‌اندازی کردند که در روز نمایش در وب‌سایت کایلی کازمتیکس در دسترس قرار گرفت. این اولین باری بود که کایلی چنین فعالیتی را با فردی خارج از حلقه داخلی خانواده‌اش انجام می‌داد.
اکتبر سال ۲۰۱۹، جنر «رایز اند شاین» (به معنی برخیز و بدرخش) را تبدیل به یک علامت تجاری کرد. هشتگ رایز اند شاین به یک میلیارد بازدید در تیک‌تاک رسید که رکورد سریع‌ترین هشتگ رشد در این پلتفرم را زد. نوامبر ۲۰۱۹، جنر ۵۱ درصد از سهام کایلی کازمتیکس را به coty فروخت. coty شرکتی است که مالک چند برند زیبایی دیگر در جهان هم هست. ژانویه ۲۰۲۰، کایلی جنر اعلام کرد که چند نام تجاری به نام‌های «کایلی کان»، «کایلی کن» و «کایلی میوزیم» را برای خود ثبت نموده است. در همان ماه خواهرش کندال یک خط تولید لوازم آرایشی با همکاری شرکت کایلی کازمتیکس راه‌اندازی نمود. همان ماه کایلی اعلام کرد که یک مجموعه لوازم آرایشی مخصوص روز ولنتاین، به نام استورمی (که نام دخترش هست) را وارد بازار کرده است. جنر در سال ۲۰۲۰، در موزیک ویدئوی «استاک ویت یو» با خواننده آریانا گرانده و جاستین بیبر ظاهر شد. آگوست ۲۰۲۰، کایلی لوازم آرایشی مجموعه «سامر سیلور» را وارد بازار نمود که اولین مژه مصنوعی‌های او را به مشتریان عرضه می‌کرد. در همان ماه، جنر در یک موزیک ویدئویی به نام «WAP» در کنار خوانندگانی همچون کاردی بی و مگان تی نقشی کوتاه ساخت. جنر در صدر فهرست پردرآمدترین افراد مشهور فوربز در سال ۲۰۲۰ قرار گرفت. سال ۲۰۲۰، جنر و خانواده‌اش اعلام نمودند که سریال آنها به نام «همگام با کارداشیان‌ها»، پس از بیست فصل و تقریباً ۱۵ سال پخش، به پایان می‌رسد. آگوست ۲۰۲۱، کایلی جنر یک برند لباس و لوازم شنا به نام «کایلی سویم» راه‌اندازی نمود که در آن برای همه سایزها، مایو و لباس شنا عرضه می‌کرد. ماه سپتامبر آن سال هم این محصولات را در وب‌سایت خود قرار داد. اما پس از انتشار آنها، واکنش‌های زیادی را در رسانه‌های اجتماعی دریافت نمود، طوری که مردم می‌گفتند لباس‌های او بی‌کیفیت و غیرعملی هستند و شاید فقط برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی مناسب باشند. سپتامبر ۲۰۲۱، کایلی خط جدیدی از محصولات مراقبت از پوست و مو نوزادان به نام «کایلی بیبی» را راه‌اندازی نمود.
ژانویه ۲۰۲۲، کایلی جنر اولین زنی بود که ۳۰۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام به دست آورد و از رکورددار قبلی، آریانا گرانده، پیشی گرفت. آوریل ۲۰۲۲، جنر و خانواده‌اش نمایش تلویزیونی جدیدی را تحت عنوان «کارداشیان‌ها» شروع کردند. در این برنامه کایلی به همراه خواهرانش کورتنی، کیم، کلوئی، کندال و مادرش کریس جنر حضور دارند. اولین فصل آن هم در ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ پخش شد. کایلی جنر همچنین صاحب دو برند لاک ناخن می‌باشد که در سال ۲۰۱۳ از هر کدام از این برندها ۱۰۰ هزار دلار به دست آورد. او همچنین سهام‌دار جواهرات «پاسکال وواد گلم هاوس» و برند کیف و کفش «استیو مدن» نیز می‌باشد. جنر سهام‌دار «بلامی هر» که برند محصولات اکستنشن مو و برس است نیز هست. کایلی جنر در جنجال‌های مختلفی از جمله جراحی پلاستیک، رابطه‌اش با رپر تایگا در زمانی که زیر سن قانونی بوده، دشمنی‌اش با خواننده بلک چینل و ادعای دروغین او مبنی بر اینکه یک میلیاردر خودساخته است، درگیر بوده. او همچنین به دلیل تصاحب فرهنگی، سرقت ادبی و حیوان آزاری مورد انتقاد قرار گرفته است. اما علی‌رغم اینها، به‌خاطر فعالیت‌های بشردوستانه، کارآفرینی و سبک خود مورد تحسین قرار گرفته است.


روابط کایلی جنر

کایلی جنر سال ۲۰۱۴ و در آستانه تولد ۱۷ سالگی‌اش با تایگا (خواننده) آشنا شد. تایگا چند روز بعد رابطه‌اش را با بلک چاینا (که نامزد و مادر فرزندش بود) تمام کرد. سال ۲۰۱۵، وقتی که کایلی ۱۸ سالش شده بود آنها رابطه خود را رسماً اعلام کردند. بعد از آن جنر در دو تا از موزیک ویدئو های تایگا حضور پیدا کرد. اما آوریل ۲۰۱۷ آنها به رابطه خود پایان دادند. آوریل ۲۰۱۷، تراویس اسکات (خواننده معروف) برای اولین بار کایلی را در کوچلا ملاقات کرد. فوریه ۲۰۱۸ کایلی جنر اولین فرزندش (استورمی) را به دنیا آورد. جنر در موزیک ویدئوی تراویس به نام «بسه، سعی نکن خدا باشی» حضور یافت. کایلی و تراویس رابطه خود را در سپتامبر ۲۰۱۹ تمام کردند اما قرنطینه دوران کرونا را به‌خاطر دخترشان با هم سپری نمودند و کم‌کم دوباره به رابطه بازگشتند. فوریه ۲۰۲۲، جنر فرزند دومش را به دنیا آورد. این زوج در ژانویه ۲۰۲۳ از هم جدا شدند.


روابط کایلی جنر

خصوصیات اخلاقی کایلی جنر

در مورد خصوصیات اخلاقی او تاکنون موارد زیادی از سوی خواهر و برادرانش ذکر شده است از جمله اینکه او از تنهایی متنفر است و همیشه در جمع دوستان و خانواده ظاهر می‌شود. کایلی در مورد امور مالی حتی به نزدیکانش هم راست نمی‌گوید و همواره سعی دارد کارهای تجاری خود را مخفیانه انجام دهد تا کسی رقیب او نشود. اعتماد به نفس پایینی دارد و همین موضوع باعث شده تحت‌نظر روان‌شناس باشد.


فعالیت‌های خیریه کایلی جنر

کایلی جنر در سال ۲۰۱۳ با به مزایده گذاشتن لباس‌های قدیمی در سایت ebay به کودکان بیمارستان لس‌آنجلس کمک کرد. خواهران جنر و کارداشیان‌ها از این راه حدود ۳۰ هزار دلار آمریکا جمع‌آوری کردند و به کودکان بیمارستان اهدا نمودند. در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۳، کایلی جنر به همراه بقیه اعضای خانواده‌اش در بنیاد خیریه «فروش حیاط» شرکت کرده و درآمد حاصل را به کودکان گرسنه اختصاص دادند. در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۴، کایلی به همراه خواهرانش کلویی و کندال و همچنین لیل تویست (رپر آمریکایی) به خیریه «بازی بولینگ» پیوستند. او همچنین در مراسم بنیاد خیریه رابین‌هود شرکت و بیش از یک میلیون دلار جمع‌آوری کرد. خواهران جنر همچنین در خیریه مشهور کیک ‌بال در گلندیل کالیفرنیا به همراه کریس براون (خواننده آمریکایی) شرکت نمودند.


ثروت کایلی جنر

املاک و مستغلات

کایلی جنر یکی از ثروتمندترین و تأثیرگذارترین سلبریتی‌های جهان است. این یعنی او می‌تواند هر کجا که بخواهد و هر خانه‌ای که بخواهد را بخرد. درهرصورت به نظر می‌رسد که او ترجیح می‌دهد در منطقه «هیدن هیلز» زندگی کند، زیرا به خانواده‌اش نزدیک است و حریم خصوصی و امنیت بیشتری نسبت به باقی خانه‌هایش دارد. او دوست دارد خانه‌هایش را مرتب عوض کند و آن را با سلیقه شخصی‌اش تزیین نماید. کایلی علاقه زیادی به املاک و مستغلات و طراحی داخلی دارد. دارایی او چیزی حدود ۸۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود. بااین‌حال این عدد ممکن است دقیق نباشد. کایلی در منطقه هیدن هیلز چهار ملک با مشخصات زیر دارد. یک عمارت ۱۲ میلیون دلاری که سال ۲۰۱۶ آن را خرید. این عمارت دارای ۸ اتاق‌خواب، ۱۱ حمام، یک اتاق شراب‌خوری، یک تئاتر، یک استخر و یک اسپا ست. یک خانه ۱۵ میلیون دلاری در کنار خانه مادرش کریس جنر و خواهرش کلوئی کارداشیان. این خانه یک فضای نشیمن با مساحت ۱۸ هزار فوت مربع دارد. یک گاراژ دارد که ظرفیت ۱۲ ماشین را دارا ست. یک مهمان‌خانه، یک استخر و یک زمین ورزشی هم دارد. قیمت خانه ۶ میلیون دلار است.
یک خانه ۳۶.۵ میلیون دلاری در هولمبی هیلز که در سال ۲۰۲۰ خریداری نمود. این خانه دارای ۷ اتاق‌خواب، ۱۴ حمام، آشپزخانه، سرآشپز، بار، اتاق بازی، سالن بدنسازی، سینمای خانگی، زمین بسکتبال و یک استخر می‌باشد. یک عمارت ۱۳.۵ میلیون دلاری در بورلی هیلز که با تراویس اسکات در سال ۲۰۱۸ آن را خرید. دارای ۷ اتاق‌خواب، ۱۰ حمام، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، استخر و آتشدان است. کایلی همچنین یک خانه ساحلی در پالم اسپرینگز دارد که سال ۲۰۱۹ آن را به قیمت ۳.۲۵ میلیون دلار خریده بود. او اغلب با خانواده و دوستانش از این مکان دیدن می‌کند. عمارتی که کایلی در آن زندگی می‌کند دیدنی است. این عمارت در حقیقت ۴۵ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده بود اما کایلی آن را با ۳۶ میلیون دلار خریداری کرد. احتمالاً این خانه را در پست‌های اینستاگرام او دیده باشید. شاید فکر کردید او در تعطیلات است ولی نه آنجا خانه او ست. مساحت این خانه بیش از ۱۵ هزار فوت مربع هست. زمین تنیس، زمین بسکتبال، باشگاه ورزشی و استخر بزرگ، از جمله امکانات این خانه می‌باشند.

هواپیمای شخصی

هواپیمای شخصی کایلی جنر گران‌قیمت‌تر از خانه‌هایش است. این هواپیمای شخصی مثل یک هتل می‌ماند که هر امکاناتی که بخواهید در آن برایتان فراهم خواهد بود. صندلی‌های چرم، اتاق شراب‌خوری، اتاق بازی و سرگرمی، یک اتاق‌خواب مستر و یک سرویس بهداشتی کامل دارد. با وجود همه اینها کلی فضای خالی برای راه‌رفتن و قدم‌زدن داخل هواپیما هست. سرویس غذایی داخل هواپیما هم کامل بوده و از خوراک سالم تهیه می‌شود. قیمت این هواپیما ۷۲ میلیون دلار می‌باشد. هزینه نگهداری هواپیما هم سالانه ۵ میلیون دلار است.

لامبورگینی یوریس سرخ

این اتومبیل فضای بسیار بزرگی داشته و قیمت آن ۲۰۷ هزار دلار است.

لامبورگینی یوریس

از این لامبورگینی تنها چند عدد در جهان موجود است. قیمت آن ۲۲۰ هزار دلار است.

بوگاتی

این اتومبیل گران‌ترین خودروی کایلی جنر است و قیمت آن ۳ میلیون دلار می‌باشد. قدرت موتور آن ۱۵۰۰ اسب بخار است. تنها در ۲.۳ ثانیه سرعتش از ۰ به ۶۰ مایل بر ساعت می‌رسد.


ثروت کایلی جنر

فراری اسپایدر

کایلی و خواهرش کندال هر کدام‌یکی از این فراری‌ها دارند. قیمت این فراری ۲۸۰ هزار دلار است.


ثروت کایلی جنر

فراری

پس از تولد دخترشان استورمی، تراویس اسکات یک فراری با قیمت ۱.۴ میلیون دلار برای کایلی جنر خریداری نمود. درهای این فراری پروانه‌ای است و فضای داخلی آن قرمز خوش‌رنگ است.

رنج روور

این خودرو اولین ماشینی است که کایلی برای خود خریداری کرده است.


ثروت کایلی جنر

خودرو فراری اسپرت سفید

برای تولد ۱۸ سالگی‌اش، نامزد کایلی در آن زمان که تایگا باشد، یک فراری اسپرت سفید برای او خرید. قیمت این فراری ۳۲۰ هزار دلار بود.


ثروت کایلی جنر

مرسدس‌بنز

تایگا برای تولد ۱۹ سالگی کایلی یک مرسدس‌بنز ۲۰۰ میلیون دلاری برایش خرید.

خودرو سفارشی اول

این خودرو شبح رنگ، فضای داخلی زیبایی داشته و به‌صورت سفارشی برای جنر ساخته شده است. قیمت این خودرو ۳۳۰ هزار دلار است.

خودرو سفارشی دوم

این خودرو یک رولزرویس SUV ست که قیمتش ۴۸۰ هزار دلار می‌باشد. او این خودرو را خودروی مادر نامیده و فضای داخلی آن صورتی است.

رولز رویس وینتیج

این خودرو را کایلی در تولد ۲۱ سالگی‌اش از تراویس اسکات دریافت نمود.


ثروت کایلی جنر

مرسدس G63 V8

این دومین خودرویی است که کایلی خریده و قیمت آن ۱۴۰ هزار دلار می‌باشد.

رولزرویس گوست

کایلی این خودرو را برای تولد ۱۸ سالگی‌اش برای خود خرید. قیمت این خودرو ۳۲۰ هزار دلار است.

لامبورگینی آونتادور

جنر این لامبورگینی نارنجی را سال ۲۰۱۸ با قیمت ۴۰۰ هزار دلار خرید. اگر دلش سرعت بخواهد، از این ماشین استفاده خواهد کرد.

مرسدس‌بنز G550

این خودرو با لامبورگینی نارنجی‌اش است. قدرت موتور این خودرو ۴۱۶ اسب بخار است. قیمت این خودرو ۲۳۰ هزار دلار می‌باشد.


ثروت کایلی جنر

رولزرویس سرخ

این خودرو هم مثل رولزرویس شبح رنگ است اما با رنگ سرخ و با این تفاوت که درهای این خودرو بسیار خاص است. این رولز رویس می‌تواند سرعتش را در کمتر از ۵ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. قیمت آن هم ۳۲۰ هزار دلار است.

رولز رویس فانتوم ۸

کایلی یکی از طرف‌داران خودروی رولز رویس است. موتور این خودرو قدرتمند بوده و می‌تواند سرعت ماشین را در حدود ۵ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. قیمت این خودرو ۴۶۵ هزار دلار است.

تاپ رولز رویس

قیمت این خودرو ۳۱۵ هزار دلار است.

رنج روور

کایلی جنر دو خودروی رنج روور دارد که هر دو قیمتی حدود ۹۰ هزار دلار دارند.


اینها تنها بخشی از زندگی لوکس کایلی جنر بود. تعطیلاتی که او به همراه خانواده می‌رود، کمد کیف و کفش و لباسی که دارد، جواهراتی که او استفاده می‌کند، سرگرمی‌هایی که برای فرزندش فراهم می‌کند و غیره بخشی دیگر از زندگی لاکچری او می‌باشد.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه زنان موفق دنیا، مقالات زندگی سالم و ویدئوهای آموزشی استقلال مالی را برای ازدواج موفق و زندگی سالم خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها

راه اندازی سایت و سیستم سازی کسب و کار