موقعیت شما در سایت:

زندگی نامه راندا برن

زندگی نامه راندا برن

0 نظر

0 لایک

837 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/09/25

توضیحات

راندا برن، نویسنده و تهیه‌کننده استرالیایی، با انتشار کتاب پرفروش «راز» به شهرت رسید. او در این کتاب به قانون جذب، نیرویی که جهان را اداره می‌کند، می‌پردازد. در این مقاله، زندگی‌نامه راندا برن را از دوران کودکی تا موفقیت چشمگیرش بررسی می‌کنیم.

راندا برن، خالق فیلم و کتاب "راز ما"، می‌خواهد به ما بیاموزد چگونه با قدرت و توانایی آشنا شویم. این راز به ما می‌گوید که با استفاده از ذهن و تفکرات مثبت، هر چیزی که بخواهیم ممکن است. به‌عبارت‌دیگر، وضعیت فعلی ما نتیجه اعمال، باورها و تفکرات گذشته ماست. "قانون راز" توضیح می‌دهد که هر آنچه که بخواهیم، به ما داده خواهد شد؛ زیرا تفکرات ما پیامی به کائنات می‌فرستادند که "من این را می‌خواهم، حالا تو آن را برایم محقق کن"، و کائنات نیز بر اساس وظیفه‌ای که دارند، به اجرای این فرمان می‌پردازند. این قانون از زمان خلقت وجود داشته و اگرچه در گذشته به دلایل امنیتی پنهان بوده، اما با پیشرفت فناوری و ارتباطات، توسط راندا برن در فیلم "راز" عمومی شده و به همه ما آگاهی داده شده است.


راندا برن کیست؟

راندا برن کیست؟

راندا برن که در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن، استرالیا متولد شد، نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی بود. شناخته شده به‌خاطر کتاب "راز" است که بر اساس آن یک فیلم هم ساخته شده. این کتاب تاکنون بیش از ۱۹ میلیون نسخه به ۴۴ زبان دنیا ترجمه و منتشر شده. پس از مرگ پدرش در سال ۲۰۰۴، راندا برن درگیر افسردگی شد. پسرش هیلی به او کتاب "علم ثروتمند شدن" نوشته والاس واتلز را پیشنهاد کرد. این کتاب باعث شد راندا به تفکر مثبت، قوانین جذب، و قوانین دیگری که در برابر افسردگی مقاومت می‌کرد، علاقه‌مند شود و در نهایت به موفقیت‌های زیادی در زندگی خود دست پیدا کند. بنابراین، او شروع به تحقیق و مطالعه گسترده در این زمینه کرد و موفق به تولید و انتشار کتاب "راز" و مستند مربوط به آن شد. همان‌طور که خودش در ابتدای کتاب "راز" اشاره کرده، هدفش از ساخت فیلم "راز" این بوده و هنوز هم هست که لذت این راز را برای هر انسانی در سراسر دنیا قابل‌دسترسی کند. علاوه بر "راز"، چند کتاب دیگر از جمله "قدرت"، "جادو"، و "معجزه" نیز توسط او به چاپ رسیده‌اند. در سال ۲۰۰۷، مجله تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. راندا برن در حال حاضر در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.


راندا برن

زندگی شخصی راندا برن

راندا برن، دختری است که در خانواده‌ ایزون به دنیا آمده است. والدین او، رونالد ایزون و ایرین ایزون هستند. راندا به مادر خود علاقه زیادی داشت و این علاقه باعث وابستگی شدید او به مادر شد. وقتی مادر او درگذشت، وابستگی او به پدرش بیشتر شد. در سال 2004، پدر راندا نیز درگذشت و او با مشکلات اقتصادی و فشارهای روانی طولانی‌مدت، دچار افسردگی شدید شد. او حتی توان انجام کارهای روزمره را از دست داد و روابطش با دیگران نیز تحت‌تأثیر افسردگی او قرار گرفت. راندا و همسرش برنارد، قبل از مرگ پدرشان ازدواج کرده بودند و دو فرزند به نام‌های هایلی و اسکای داشتند. اما با فوت پدر، زندگی زناشویی آن‌ها دچار مشکل شد و آنها از هم جدا شدند. دختر راندا به نام هیلی، تصمیم گرفت با تشویق و حمایت مادرش، او را به خواندن کتابی درباره راهکارهای ثروتمند شدن توسط والاس دی واتلز ترغیب کند. خواندن این کتاب بر روی راندا اثر فوق‌العاده‌ای داشت و او تاحدی‌که اشک به چشمانش می‌آمد، صفحات کتاب را ورق می‌زد. هدیه ارزشمند هیلی، نگرش جدیدی را در مادرش ایجاد کرد. این نگرش جدید، زندگی راندا را تغییر داد و نام او را در جهان شناخته‌تر کرد. پس از خواندن کتاب، راندا با تفکر مثبت و قانون جذب آشنا شد و موفقیت‌های بیشتری در زندگی یافت. او تصمیم گرفت در مورد این موضوع تحقیق کند و پروژه‌ای به نام "راز" به وجود آورد. به‌این‌ترتیب، راندا برن از افسردگی خود پیشی گرفت و به یک شخصیت موفق و تأثیرگذار تبدیل شد.


قانون راز راندا برن

علت کشف قانون راز توسط راندا برن

در زندگی همیشه با دغدغه‌ها و مشکلات روبرو میشیم، اما این تضادها گاهی همراه با پیروزی‌های بزرگی هستن. راندا برن هم یک دوره تاریک از افسردگی پشت سر گذاشت. اما او نشسته و برای رهایی از این بیماری بیکار نماند، او به دنبال راهکارها بود، خودش رو درون چالش قرار داد و تا آخر تلاش کرد. راندا برن، برای بهبود زندگی‌اش، به مطالعه کتاب‌ها پرداخت. نتیجه این تلاش، نه‌تنها تغییراتی در زندگی او ایجاد کرد، بلکه به هزاران نفر دیگه در سراسر جهان هم کمک کرد تا به موفقیت برسند. او نشان داد که برای رسیدن به موفقیت، باید تلاش و کوشش کرد.


6 کتاب مشهور راندا برن

6 کتاب مشهور راندا برن

راندا برن را به دلیل نوشتن کتاب «راز» و کتاب‌هایی که بعد از آن منتشر کرد می‌شناسند. او در این کتاب‌ها درباره قدرت جذب و مفهوم سپاسگزاری صحبت می‌کنه. بسیاری از نویسندگان الهام از آثار او گرفته و کتاب‌های مشابهی نوشته‌اند، اما هنوز بحث و تردید در مورد این مسائل در میان طرف‌داران علم وجود داره.
کتاب راز در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و بر اساس قانون جذب نوشته شده. در این کتاب، اهمیت آگاهی از افکار مثبت و منفی و تأثیر آنها بر زندگی بیان میشه و برن تکنیک‌های استفاده از افکار مثبت رو به عنوان یک مسیر به موفقیت معرفی می‌کنه.
کتاب قدرت در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و ادامه‌ای بر کتاب "راز" است. در این کتاب، برن تأکید داره که انسان‌ها قدرت دارند که هر چیزی را که می‌خواهند به دست آورند، ولی برای این که به این هدف برسند، باید به این قدرت باور داشته باشند.
کتاب معجزه در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و به انسان‌ها هنر سپاسگزاری را آموزش می‌دهد تا با دیدن کوچک‌ترین چیزها، قدردان و شکرگزار باشند. تغییرات بعد از انجام‌دادن تمرین‌های این کتاب آشکار می‌شود.
کتاب قهرمان در سال ۲۰۱۳ چاپ شد و به عنوان یک نقشه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌ها ست. این کتاب داستان زندگی دوازده نفر از انسان‌های موفق جهان را به عنوان شواهدی از گفته‌های خود آورده است.
کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. در این کتاب، چهار داستان واقعی و الهام‌بخش از زندگی افرادی آورده شده که با کمک نیروی "راز" موفق شدند مسیر زندگی خود را به‌سوی بهبودی و پیشرفت ببرند.
کتاب بزرگ‌ترین راز در سال ۲۰۲۰ به چاپ رسید و به عنوان یک راهنمای زندگی سراسر سعادت و خوشبختی معرفی می‌شود. این کتاب جایی را توصیف می‌کند که رنج‌ها و دردها پایان می‌یابند و مشکلات و منفی‌گرایی از زندگی ما خارج می‌شوند.


بهترین جملات ناب و ماندگار از راندا برن

می‌توانید هر آنچه می‌خواهید باشید، انجام دهید یا داشته باشید.
می‌توانیم آنچه را که می‌خواهیم به دست آوریم، مهم نیست خواسته‌های ما چقدر بزرگ باشند.
هر آنچه به زندگی‌تان راه پیدا می‌کند شما آن را جذب خود کرده‌اید. شما باتوجه‌به تصاویری که در ذهن خود دارید اینها را جذب می‌کنید. بستگی دارد که شما چه چیزی در سر داشته باشید.
وقتی افکارتان را بر روی چیزی که می‌خواهید متمرکز می‌سازید و به همین شکل متمرکز باقی می‌مانید به کمک قوی‌ترین نیرو در جهان آنچه را که می‌خواهید به سمت خود می‌کشید.
وقتی چیزی را تصویرسازی می‌کنید آن را محقق می‌بخشید.
همه چه بدانند چه ندانند تصویرسازی می‌کنند. تصویرسازی بزرگ‌ترین راز موفقیت است.
در زمینه خلق ثروت، ثروت ذهنیت شماست. چیزی که باید به آن فکر کنید.
نسبت به خود با مهر و احترام رفتار کنید تا دیگران نیز به شما احترام گذارند.
کار شما این است که به خودتان برسید. تا زمانی که خودتان پر و سرشار نباشید نمی‌توانید دیگران را سرشار کنید.
توجه‌کردن به سلامتی کامل کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم. مهم نیست بیرون از ما چه می‌گذرد.
به‌جای اینکه به مسائل جهان توجه کنید، به اعتماد، عشق، تنعم، تحصیل و صلح بیندیشید.
مشکلات گذشته را رها کنید. شما تنها کسی هستید که می‌توانید زندگی خود را رقم بزنید.
تنها کاری که در این لحظه می‌توانید بکنید این است که احساس خوبی داشته باشید.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه زنان موفق دنیا، مقالات زندگی سالم و ویدئوهای آموزشی استقلال مالی را برای ازدواج موفق و زندگی سالم خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها

راه اندازی سایت و سیستم سازی کسب و کار