موقعیت شما در سایت:

تکنیک های سیاست زنانه دوران آشنایی

تکنیک های سیاست زنانه دوران آشنایی

0 نظر

0 لایک

5473 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/10/04

توضیحات

در این مقاله به بررسی سیاست‌های زنانه دوران آشنایی می‌پردازیم که به زنان کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس و عزت نفس، رابطه‌ای سالم و پایدار ایجاد کنند.

زن باسیاست یعنی چه؟ آیا شما یک زن باسیاست هستید؟ زن‌ها نسبت به آقایان توی رابطه اهمیت و مسئولیت بیشتری توی حفظ روابط، تداوم و تعادل اون دارند. خیلی از خانم‌ها برای بهترشدن و پیشرفت نقاط قوت رفتاری شوهرشون قابلیت‌های زیادی دارند و با همین قابلیت‌ها و سیاست‌های زنانه می‌تونن کاری کنند که مردی که توی زندگی اون‌هاست، به اون‌ها گوش بده و حرف‌شنوی خاصی ازشون داشته باشه. اما داشتن و بلد بودن بعضی از سیاست‌های زنانه قبل از ازدواج، به شما کمک می‌کنه بتونید برای فرد موردعلاقه‌تون یک زن دلربا جذاب و دوست‌داشتنی باشید. سیاست داشتن خانم‌ها توی هر رابطه‌ای به‌خصوص رابطه عاطفی خیلی مهمه، چون کمک می‌کنه تا زودتر به خواسته‌های موردنظر خودتون برسید و روابط باکیفیت‌تری رو تجربه کنید. اگر شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید توی رابطه خودتون جذاب‌تر به نظر برسید و دوست دارید رابطه‌ای که الان دارید رو بهتر مدیریت کنید با من همراه باشید. میزان آگاهی که شما برای استفاده از سیاست‌های زنانه توی این مقاله به دست میاورید می‌تونه به شما کمک کنه تا بتونید فردی رو که دوست دارید جذب کنید. همون‌طور که گفتیم بعضی از فاکتورهای جذب آقایان برای قبل از ازدواج هست و شما باید قبل از ازدواج سیاست‌های زنانه رو بلد باشید. بلد بودن این سیاست‌ها به شما کمک می‌کنه تا مرد موردعلاقه‌تون رو راحت‌تر جذب کنید. داشتن سیاست زنانه قبل از ازدواج باعث میشه شما بتونید با مردی ازدواج کنید که بیشترین هماهنگی رو با شما و شرایط‌تون داره.


ویژگی‌های جذاب زنان قبل از ازدواج


ویژگی‌های جذاب زنان قبل از ازدواج

خودشناسی

اولین فاکتور مهم برای داشتن سیاست‌های زنانه قبل از ازدواج خودشناسی هر چقدر خودتون رو بیشتر و بهتر بشناسید؛ درک درست‌تری از باورها و ارزش‌های خودتون دارید و همین باعث میشه بتونید عقاید و خواسته‌های خودتون رو توی رابطه راحت‌تر بیان کنید.

داشتن اعتمادبه‌نفس

از مهم‌ترین عواملی که باعث جذب یک مرد به شما میشه داشتن اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس هست. اگر خودتون رو یک فرد باارزش بدانید مرد مقابل شما هم شما رو یک زن شجاع و دست‌نیافتنی می‌بینه و برای به‌دست‌آوردن رضایت و نظر مثبت شما تلاش می‌کنه.

استقلال شخصی

یکی دیگ از سیاست‌های زنانه قبل از ازدواج داشتن استقلال شخصی معمولاً خانم‌هایی که مستقل هستند و مسئولیت‌پذیرند توانایی بالایی توی حل مسئله و تصمیم‌گیری دارند و این دسته از خانم‌ها برای آقایان جذاب‌تر هستند، بنابراین یکی از کارهایی که باید برای داشتن زندگی بهتر و رابطه بهتر برای خودتون انجام بدید اینکه بتونید استقلال شخصی داشته باشید، یک نفر ممکنه این استقلال شخصی رو با کارکردن به دست بیاره و یک نفر دیگر با کارکردن روی خودش و رشد توسعه فردی خودش.


چطور یک زن باسیاست باشیم


چطور یک زن باسیاست باشیم

سیاست زنانه قبل از ازدواج نیاز به آموزش خاصی نداره و شما می‌تونید با رعایت چند تا نکته ساده شخصیت جذاب‌تری برای خودتون بسازید.

پر انرژی باشید

یکی از مواردی که شما روی فرد جذاب می‌کنه داشتن انرژی مثبت، یه زن جذاب باید انرژی کافی و مثبت برای زندگی مشترکش داشته باشه سعی کنید همیشه توی موقعیت‌های مختلف شاداب باشید و انرژی خودتون رو حفظ کنید البته ما منظورمون این نیست که ناراحتی و غم خودتون رو پنهان کنید و نقش بازی کنید، منظورمون اینکه مهارت حل مسئله رو یاد بگیرید و توی هر شرایطی سعی کنید یه نکته مثبت پیدا کنید که از طریق اون بتونید انرژی خودتون رو بالا نگه دارید. چون افرادی که حل مسئله بلدند و می‌تونن بحران‌ها را مدیریت کنند مشکلاتشون رو بهتر پشت سر می‌گذارند و از دید دیگران یه فرد قوی و جذاب به نظر می‌رسند.

تعریف و تمجید بلد باشید

تعریف و تمجید واقعی از سیاست‌های زنانه قبل از ازدواج و از فاکتورهای مهم سیاست‌های زنانه برای جذب آقایان همین تعریف و تمجید از اون‌هاست. قطعاً منظور ما از تعریف و تمجید به‌هیچ‌وجه چاپلوسی و اغراق و بزرگ‌نمایی نیست؛ چون قطعاً متوجه میشن، شما باید به‌عنوان یک زن باسیاست سعی کنید ویژگی‌های مثبت واقعی فرد رو ببینید و اون‌ها رو به زبون بیاورید و ازش تعریف کنید، این تکنیک نه‌تنها توی رابطه عاطفی بلکه توی بقیه روابط هم مؤثر هست.

یک زن قدردان باشید

وقتی برای کسی کاری انجام میدیم یا خوبی در حقش می‌کنیم و واکنش مناسبی نسبت به اون لطف ما نشون نمیده، قطعاً توی حالت عادی ما ناراحت می‌شویم یا میگیم چه آدم قدرنشناسی واقعاً، دیگ هیچ‌وقت این کار رو برایش نمی‌کنم! حالا همین رو دررابطه‌با خودمون در نظر بگیریم یکی از سیاست‌های زنانه قبل از ازدواج اینکه بلد باشیم از معشوق خودمون قدردانی کنیم. برای اینکه بتونیم یک مرد رو بیشتر از قبل به سمت خودمون جذب کنیم لازمه تا بابت هر کاری که برای ما انجام میده حتی خرید یه چیز کوچک ازش قدردانی کنیم این موضوع نشون میده که ما متوجه تلاش‌های اون برای این رابطه هستیم، به‌علاوه این رفتار ما باعث میشه که بیشتر برای ما تلاش کنه.

رسیدگی به خود

یکی دیگ از سیاست‌های زنانه خیلی مهم هم قبل از ازدواج و هم بعد از ازدواج ظاهر و پوشش مناسب و مرتب هست. زن نماد زیبایی‌ و جذابیت و این موضوع تأثیر خیلی زیادی توی جذب آقایان داره اما بعضی وقت‌ها ما با بی‌توجهی به‌ظاهر خودمون این امتیاز را از دست میدیم و این جذابیت رو کم می‌کنیم، درصورتی‌که زیبایی بخشی از وجود ماست. البته منظورمون این نیست که آرایش‌های عجیب‌وغریب یا لباس‌های عجیب‌وغریب باید استفاده کنیم تا بگیم به خودمون رسیدیم، چون برعکس چیزی که فکر می‌کنیم این موضوع نشون دهنده عدم اعتمادبه‌نفس و نیاز ما به جلب‌توجه هست. منظور از به خود رسیدن و آراسته بودن اینک سعی کنیم یه آرایش ملایم و لباس مرتب و تمیز بپوشیم.


سیاست های زنانه دوران آشنایی


سیاست‌های اشتباه زنان بعد از ازدواج

این مواردی که گفتیم از مهم‌ترین سیاست‌های زنانه قبل از ازدواج برای حفظ رابطه و داشتن رابطه و سالم هست. با به‌دست‌آوردن مرد موردنظر خودمون برای ازدواج فقط ۵۰ درصد مسیر رو طی کردیم ما برای اینکه بتونیم توی روابط عاطفی خودمون موفق بشیم لازمه تا بعضی از اشتباهات رو انجام ندیم. چون انجام‌دادن این اشتباهات مساوی با ازبین‌بردن تمام سیاست‌های زنانه قبل از ازدواج که به کار بردیم و باعث میشه که مرد مقابل ما از ماه فراری شه. این رفتارهای اشتباه شامل:

غرزدن

اولین و یکی از بدترین اشتباهاتی که تقریباً همه خانم‌ها انجامش میدن غرزدن و ناراضی بودن از زمین و زمانه سعی کنید اگر مشکلی توی رابطه با مسائل شخصی خودتون یا همسرتون دارید غر نزنید، در عوض ازش کمک بخواهید تا بهتون مشورت بده و به شما کمک کنه که اون رو حل کنید این‌جوری احتمالاً همراهی بیشتری با شما داشته باشه، یک زن باسیاست غر نمی‌زند سعی می‌کنه طرف مقابلش رو با خودش همراه کنه که مشکلش زودتر حل شه.

مقایسه‌کردن

یکی از آفت‌های بزرگ توی روابط عاطفی مقایسه‌کردن بعضی از خانم‌ها فکر می‌کنند اگر پارتنر یا شوهر خودشون رو با مرد دیگری مقایسه کنن باعث میشن تا بیشتر تلاش کنن اما این کاملاً اشتباه، چون تقریباً همه مردها از مقایسه‌شدن با همجنس خودشون متنفرند، و فکر می‌کنند که از نظر شما یک فرد ضعیف هستند که دارند مقایسه میشن. پس این نکته رو حتماً در نظر داشته باشید و بدانید که مقایسه‌کردن کار یک زن باسیاست نیست.

ایرادگرفتن

متأسفانه، بعضی از خانم‌ها همیشه در حال ایرادگرفتن و مدام نقاط ضعف پارتنر خودشون بازگو می‌کنند؛ اما بهتر بدونید این کار باعث میشه که طرف مقابل شما احساس ضعف کنه و شما دور شه و حتی گاهی ممکنه برای اینکه احساس قدرت کنه با کس دیگری وارد رابطه شه چون اون فرد برعکس شما احتمالاً ازش تعریف می‌کنه و به او حس قدرتمند بودن میده.

شلخته بودن

بعضی وقت‌ها خانم‌ها فکر می‌کنند همین که با سیاست‌های زنانه قبل از ازدواج پارتنر خودشون رو به‌دست‌آوردن کافی و دیگ خیلی مهم نیست که حالا چه بپوشند یا به خودشون برسند یا نه این موضوع باعث دل‌زدگی آقایان میشه، اگر دوست دارید که همچنان از نظر همسرتون یا پارتنرتان یک فرد جذاب باشید مثل روزهای اول سعی کنید آراستگی خودتون رو حفظ کنید. متأسفانه بعضی از خانم‌ها هر چقدر که قبل از ازدواج و بیرون از خونه به خودشون می‌رسند و مرتباً بعد از ازدواج شلخته‌ترین و رنگ‌ورورفته‌ترین لباس‌های ممکن رو می‌پوشند و اصلاً به خودشون رسیدگی نمی‌کنند.

صمیمی نبودن

مرزها به خانم‌هایی که روحیه لطیفی دارند دلبسته میشن اما بعضی از خانم‌ها عشق و محبت لازم رو توی رابطه به پارتنر و همسر خودشون نمیدن و باعث میشن که طرف مقابل باهاشون احساس راحتی نکند. متأسفانه بعضی وقت‌ها این موضوع باعث میشه که مردها صمیمیت و عشق موردنیاز خودشون رو یه جایی بیرون از چهارچوب رابطه اصلی خودشون جستجو کنند.


سیاست‌های زنانه بعد از ازدواج


سیاست‌های زنانه بعد از ازدواج

تا اینجا در مورد سیاست‌های زنانه قبل از ازدواج و رفتارهای اشتباهی که می‌تونه اون سیاست‌ها رو خنثی کنه با هم صحبت کردیم. اما یه سری سیاست‌های زنانه هم وجود داره که بعد از ازدواج با استفاده از اون‌ها می‌تونید توی قلب شوهرتان خاص‌ترین فرد زندگی‌اش باشید.
استفاده از کلمات عاشقانه و محبت‌آمیز در طول روز.
گفتن خواسته‌ها و نیاز هاتون به همسرتون واضح و صریح و بدون مقدمه‌چینی.
بودن کنار همسرتون وقتی که خونه است و موکول‌کردن کارهای غیرضروری به زمان دیگری.
گفتگوی متعادل و سازنده در مورد مشکلاتی که توی زندگی زناشویی‌تان به وجود اومده و حل اون‌ها.
اهمیت‌دادن به نوع پوشش و آرایش و آراستگی خودتون توی خونه کنار همسرتون.
درک‌کردن احساسات مختلف همسر توی شرایط خاص.
فراموش‌نکردن خواسته‌های خود در زندگی و لذت‌بردن از زندگی.
داشتن رفتار و گفتار صادقانه با همسر در زندگی مشترک.
همیشه در زندگی مشترک چیزهایی که باید بگید رو بگید و عقب نیندازید؛ چون ممکنه بعداً پشیمون بشید.
توی زندگی مشترک وابسته ناسالم عاطفی نباشید.
به‌خاطر خوبی‌ها و ویژگی‌های خوب همسرتون ازش تعریف کنید.
نیازی نیست هر چیزی که اتفاق می‌افتد رو به زبون بیاورید؛ اما باید صداقت رو توی زندگی مشترکتان رعایت کنید.
همیشه رابطه خودتون و همسرتون رو اولویت قرار بدید و با همدیگر وقت بگذرانید.
این رو بدونید که شما نمی‌تونید هیچ‌کسی رو به‌خصوص همسرتون کنترل کنید؛ اما می‌تونید روی رفتارهایش تأثیرگذار باشید.
برای همسرتون یک شریک و رفیق باشید و توی برنامه‌ریزی‌ها مثل رقیب باش رفتار نکنید‌.
توی مسائل کاری همسرتون دخالت نکنید و دوستانه کنارش باشید.


نتیجه گیری به زبان پریسا نصری


آنچه باید از سیاست‌های زنانه بدانیم

اکثر زن‌های باسیاست ویژگی‌های یک رهبر موفق رو دارند. چون مطمئن و قاطع هستند و از اینک مسئولیت قبول کنند نمی‌ترسند. یک زن باسیاست فقط به دنبال رسیدن به خواسته‌های خودش نیست و دیگران رو هم در نظر می‌گیره. به‌علاوه زنان باسیاست معمولاً دنبال یادگیری بیشتر هستند و با گسترش دانش و آگاهی سعی می‌کنند رابطه و زندگی مشترک خودش رو به سمت بهترشدن ببرند. یک زن باسیاست می‌دونه که محبت‌کردن به معنی غلام حلقه‌به‌گوش بودن و نادیده‌گرفتن تمام حق‌وحقوق خودش نیست. اما درعین‌حال این رو هم می‌دونه که همسرش به محبت زنانه اون نیاز داره اما این فقط وظیفه اون نیست و همیشه سعی می‌کنه در کنار همسرش از عهده چالش‌ها و مسائل زندگی مشترکشون بربیایند اون‌ها رو حل کنند.


سوالات متداول


سؤالات متداول در مورد سیاست‌های زنانه

وقتی قهریم چطور باسیاست رفتار کنیم؟

پاسخ: اگر همسرمون رو برای مدت طولانی تحت‌فشار بگذاریم ممکنه هیچ‌وقت دوباره صمیمیتی بین ما ایجاد نشه و رابطه از بین بره. بهتر هست وقتی از چیزی ناراحت شدیم بجای قهرکردن یا ترک خونه سکوت کنیم و بعد از اینکه آروم شدیم در موردش با همسرمون صحبت کنیم.

چطور باسیاست شوهرم رو از مادرش دور کنم؟

پاسخ: اگر شوهر شما به مادرش وابستگی زیادی داره برای کنترل بیشترش با مادرش و خانواده‌اش در نیفتید. بهترین کار اینکه ارتباط خوب و نزدیک با مادرشوهرتان برقرار کنید؛ چون ممکنه گاهی نیاز باشه از طریق ایشان روی شوهرتان تأثیر بگذارید.

چطور باسیاست خواسته هامون رو به شوهرمون بگیم؟

پاسخ: باحالت گله خواسته هامون رو به همسرمون نگیم؛ مثلاً این‌طوری: تو منو خیلی وقت بیرون نبردی. تو خیلی وقت برای من کادو نخریدی، تو از اون موقع که بچه‌دار شدیم رابطه‌ات با من کم شده، تو وقتی مامانت این‌ها یه چیزی به من میگن چرا هیچی نمیگی؟!. به جاش خواسته هاتون رو باحالت طرح نیاز و آرزو بگید. مثال: خیلی دلم می‌خواد باهم بریم بیرون یه تابی بخوریم، آن‌قدر دلم تنگ شده برای اون موقع‌ها که در رو که باز می‌کردم با یه شاخه گل وارد می‌شدی، دوست دارم وقتی کسی به‌ناحق چیزی به من میگه تو پشتم باشی.

چه سیاست‌هایی را باید در روابط عاطفی و زناشویی به کار ببریم؟

پاسخ:

تمرکز بر نقاط قوت همسر: یکی از مهم‌ترین سیاست‌هایی که می‌توانید در روابط عاطفی و زناشویی به کار ببرید، تمرکز بر نقاط قوت همسرتان است. این کار به شما کمک می‌کند تا دیدگاه مثبت‌تری نسبت به او داشته باشید و رابطه‌ای سالم‌تر و رضایت‌بخش‌تر ایجاد کنید.
ابراز محبت و قدردانی: ابراز محبت و قدردانی از همسرتان نیز یکی از سیاست‌های مهمی است که می‌توانید در روابط عاطفی و زناشویی به کار ببرید. این کار به او نشان می‌دهد که او برای شما مهم است و از بودن در کنار او لذت می‌برید.
مذاکره و حل اختلافات: مذاکره و حل اختلافات به طور سازنده یکی دیگر از سیاست‌های مهمی است که می‌توانید در روابط عاطفی و زناشویی به کار ببرید. این کار به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز اختلاف، به طور مسالمت‌آمیز آن را حل کنید و رابطه‌تان را حفظ کنید.
احترام به حریم خصوصی همسر: احترام به حریم خصوصی همسرتان نیز یکی از سیاست‌های مهمی است که می‌توانید در روابط عاطفی و زناشویی به کار ببرید. این کار به او نشان می‌دهد که او برای شما مهم است و به حریم خصوصی‌اش احترام می‌گذارید.

چگونه می‌توانیم استقلال خود را در رابطه حفظ کنیم؟

پاسخ:

تعیین مرزهای شخصی: تعیین مرزهای شخصی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای حفظ استقلال خود در رابطه انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه چیزی برای شما مهم است و چه چیزی را می‌پذیرید و چه چیزی را نمی‌پذیرید.
حفظ هویت فردی: حفظ هویت فردی نیز یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای حفظ استقلال خود در رابطه انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا خودتان باشید و از انجام کارهایی که دوست ندارید خودداری کنید.
داشتن فعالیت‌های مستقل: داشتن فعالیت‌های مستقل نیز یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای حفظ استقلال خود در رابطه انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید، اما به طور هم‌زمان فعالیت‌های شخصی خود را نیز داشته باشید.
ابراز نیازهای خود: ابراز نیازهای خود نیز یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای حفظ استقلال خود در رابطه انجام دهید. این کار به همسرتان کمک می‌کند تا نیازهای شما را درک کند و به آنها احترام بگذارد.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه زنان موفق دنیا، مقالات زندگی سالم و ویدئوهای آموزشی استقلال مالی را برای ازدواج موفق و زندگی سالم خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها

راه اندازی سایت و سیستم سازی کسب و کار